петък, 31 октомври 2014  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2123 прочитания   

    Златин Чавдаров e новият директор на отдел Consumer Healthcare в Актавис

    Преди да се присъедини към Актавис, в продължение на пет години той е заемал различни постове с нарастваща отговорност в областта на Маркетинга и Продажбите
    30 септември 2009, 16:09 a+ a- a

    Златин Чавдаров е новият директор на отдел Consumer Healthcare
    /Продукти без лекарско предписание/ в Актавис.
     

    Златин Чавдаров има диплома по „Бизнес администрация и икономика” от Софийския университет. Преди да се присъедини към Актавис, в продължение на пет години той е заемал различни постове с нарастваща отговорност в областта на Маркетинга и Продажбите в Unilever както за България, така и за държавите от централна и южна Европа.  След това е бил ръководител на нов бизнес към частен инвестиционен фонд.
     

    Неговият опит включва също консултантска дейност по бизнес проекти от различни индустриални сфери, както и лични бизнес начинания.

     

    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 41 минути
    60К, Scale Focus и Unify ще открият офиси в Пловдив
    Градът има потенциал за разкриване на още 5 000 работни места в следващите 3 години, коментира кметът Иван Тотев
    преди 2 часа
    Lenovo финализира придобиването на Motorola
    Според споразумението Lenovo придобива бизнеса с мобилни устройства на Motorola, а Google запазва почти всички патенти
    преди 2 часа
    Иван Искров потвърди за офертата на Оманския фонд за спасяване на КТБ
    Предлагат 2,3 млрд. лева, но искат равно участие от страна на държавата в оздравяването
    преди 3 часа
    Германия планира да въведе пътна такса за чуждестранните шофьори
    Предвижда се за десет дни да се плаща 10 евро, а за два месеца 22 евро
    преди 4 часа
    Пускат метрото до летището през април 2015
    Вече 72% от дейностите са изпълнени по тази линия, съобщи Йорданка Фандъкова
    преди 22 часа
    НТС откри официално представителство в България
    Компанията цели самостоятелно присъствие на всеки пазар в ЦИЕ