понеделник, 25 юли 2016  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2583 прочитания

    Златин Чавдаров e новият директор на отдел Consumer Healthcare в Актавис

    Преди да се присъедини към Актавис, в продължение на пет години той е заемал различни постове с нарастваща отговорност в областта на Маркетинга и Продажбите
    30 септември 2009, 16:09 a+ a- a

    Златин Чавдаров е новият директор на отдел Consumer Healthcare
    /Продукти без лекарско предписание/ в Актавис.
     

    Златин Чавдаров има диплома по „Бизнес администрация и икономика” от Софийския университет. Преди да се присъедини към Актавис, в продължение на пет години той е заемал различни постове с нарастваща отговорност в областта на Маркетинга и Продажбите в Unilever както за България, така и за държавите от централна и южна Европа.  След това е бил ръководител на нов бизнес към частен инвестиционен фонд.
     

    Неговият опит включва също консултантска дейност по бизнес проекти от различни индустриални сфери, както и лични бизнес начинания.

     

    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 32 минути
    В метрото ще може да се пътува и с дебитна карта
    Новата услуга ще е налична от 1 август
    преди 52 минути
    Юнкер: Няма краен срок за началото на Брекзит
    Великобритания няма да има достъп до единния пазар, ако не спазва европейските правила, заяви президентът на Европейската комисия
    преди 3 часа
    преди 5 часа
    Verizon купува Yahoo в сделка за 4,8 милиарда долара
    Телекомуникационната компания ще запази марката Yahoo
    преди 6 часа
    Първият готов газов интерконектор на България ще е този с Румъния
    Той ще заработи още тази есен, съобщи енергийният министър
    преди 6 часа
    НАП София е събрала 772 млн. лв. просрочени задължения
    През първите 6 месеца от годината приходната агенция е разсрочила плащанията на 545 предприятия, така че те да могат да продължат със своята дейност
    22 юли 2016, 16:39
    Обемът на свободните търговски площи извън София нараства
    До голяма степен ефектът се дължи на затварянето на обекти на Carrefour в страната, отчита пазарното проучване на MBL|CBRE