Той има дългогодишен стаж в маркетинг отдела на компанията
За да се фокусира върху все по-нарастващите възможности на дигиталните канали за комуникация, Vivacom създава нов отдел „Дигитален и търговски маркетинг“, който ще бъде управляван от Августин Миланов, съобщиха от телекома. На позицията старши мениджър той ще отговаря за цялостната стратегия за дигитално присъствие на бранда Vivacom, както и за всички маркетингови инициативи на компанията, насочени към директна връзка с потребителите.
Августин Миланов има дългогодишен опит в маркетинг отдела на Vivacom, в който постъпва като стажант през 2006. Той преминава през различни нива на йерархията – специалист, старши специалист, младши мениджър, мениджър, старши мениджър. Изгражда екип, който има основна роля в ребрандирането на компанията през 2009 и създаването на нова, модерна визия на магазините на марката. Августин е бакалавър по „Икономика“ от Университет за национално и световно стопанство и магистър по Стопанско управление от Югозападен университет.