петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11974 прочитания

    София Коен е новият директор „Групов маркетинг” в Management Financial Group

    Тя има над 15-годишен стаж в областта на рекламата, планирането и реализацията на комуникационни стратегии
    25 февруари 2016, 14:07 a+ a- a

    София Коен става част от висшия мениджмънт на Management Financial Group. Тя поема поста директор на отдел „Групов маркетинг“ в дружеството, основано от „Изи Асет Мениджмънт” („Изи Кредит”), съобщиха от компанията.     

    На новия пост София Коен ще отговаря за маркетинговата стратегия и комуникациите на организацията и марките, които се планира да обхване в структурата си в България и чужбина.

    Тя има над 15-годишен стаж в областта на рекламата, планирането и реализацията на комуникационни стратегии. Обслужвала е десетки български и международни компании и техните марки, изпълнявайки лидерски функции в рекламните агенции Маккан ЕриксонЛео БърнетРеформа и Ню Момент Ню Айдиас Къмпани. Последно София Коен заемаше позицията директор Реклама в компанията оператор на хазартни игри Евробет.

    София Коен има висше образование със степен Магистър от университета Бар Илан в Израел и от СУ Св. Св. Климент Охридски”. Специализирала е в международните програми за стратегическо планиране и бизнес лидерство на Маккан Ериксон и Лео Бърнет. Била е неколкократно член на журито на фестивала за ефективност на рекламата Effie Bulgaria и Euro Effie.

    Също така, тя е председател на Централния Израелтянски Духовен Съвет, където изпълнява 4-годишен мандат, след като е избрана от Общото събрание на Религиозната общност на евреите в България.    

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 8 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 10 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 11 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 13 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк