Тя има над 12-годишен професионален опит в сферата на маркетинга
Илияна Геошева, маркетинг мениджър на Luxoft България, пое ръководството на маркетинг отделите на компанията в Централна Европа. Позицията е супервайзорска за комуникацията в тези държави от мрежата на Luxoft, съобщиха от компанията.
Като маркетинг мениджър за България Илияна Геошева е в компанията от откриването на развойния център в София в началото на 2014. Към сегашното си портфолиото добавя и регионалния маркетинг за Централна Европа. Ключови за новата позиция са дейностите за employer branding в Полша и Румъния, включително планиране и координация на дейности по комуникиране на корпоративната култура на Luxoft към служителите.
Илияна Геошева има над 12-годишен професионален опит в сферата на маркетинга. Реализирала е цялостни маркетингови проекти за брандове като Converse, Nike, UGG, Juicy Couture и Folli Follie. Работила е по изготвяне на програма за лоялни клиенти за търговски компании. Илияна е магистър по бизнес, маркетинг и мениджмънт от Университет „Проф. д-р Асен Златаров“, Бургас. Водила е обучения и тематични семинари в Нов Български университет.