неделя, 20 август 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5666 прочитания

    Катерина Ушева е новият директор „Реклама и PR“ в Kaufland България

    Преди да поеме новата позиция, тя е била управляващ директор в All Channels Communication
    03 януари 2017, 11:52 a+ a- a

    Катерина Ушева е новият директор „Реклама и PR” в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, съобщиха от компанията. На тази позиция тя ще отговаря както за стратегическото позициониране и развитие на марката, така и за изграждането и управлението на нейната репутация.

    Катерина Ушева има дългогодишен поглед върху комуникационната сфера. Професионалното й развитие включва над 12 годишен опит в изграждането на марки, стратегическо планиране, развитие на интегрирани комуникационни решения, връзки с обществеността, създаването на програми за устойчиво развитие, както и управление на екипи.

    Преди да поеме поста в Kaufland България Катерина Ушева е управляващ директор в All Channels Communication. През годините заема различни позиции в комуникационната агенция, като професионалният й път включва стратегическо обслужване на марки, развитие на комуникационни активности, както и преструктуриране работата на агенцията. Съвместно с екипа на All Channels Катерина е работила върху множество проекти и кампании, отличени с международни и местни награди. Сред марките, за които е отговаряла, се нареждат Discovery Networks, Mtel, Amstel, Каменица, Пощенска банка, Белла България, Ficosota, The Mall, Colliers International и др.

    Катерина Ушева има магистърски степени по политология, комуникации и история на изкуството от Вестфалския Вилхелмс Университет в Мюнстер, Германия. Говори немски и английски език.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 2 дни
    Удължиха срока за изграждането на туристическия комплекс край Елин Пелин
    По искане на инвеститора е издаден сертификат, с който се удължава неговото действие с две години до 2019
    преди 2 дни
    Какви са резултатите от проверките на храните по Черноморието?
    Възбранени и насочени за унищожаване са 933 килограма храни, съобщават от Българската агенция по безопасност на храните
    преди 2 дни
    Xiaomi навлиза на българския пазар
    Мтел е първият телеком у нас, който ще предлага смартфоните на китайския производител
    преди 2 дни
    Международният панаир в Пловдив с 20% ръст
    Изложението ще се проведе от 25 до 30 септември и ще бъде доминирано от мащабното присъствие на български фирми