вторник, 17 януари 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5054 прочитания

    Катерина Ушева е новият директор „Реклама и PR“ в Kaufland България

    Преди да поеме новата позиция, тя е била управляващ директор в All Channels Communication
    03 януари 2017, 11:52 a+ a- a

    Катерина Ушева е новият директор „Реклама и PR” в Кауфланд България ЕООД енд Ко КД, съобщиха от компанията. На тази позиция тя ще отговаря както за стратегическото позициониране и развитие на марката, така и за изграждането и управлението на нейната репутация.

    Катерина Ушева има дългогодишен поглед върху комуникационната сфера. Професионалното й развитие включва над 12 годишен опит в изграждането на марки, стратегическо планиране, развитие на интегрирани комуникационни решения, връзки с обществеността, създаването на програми за устойчиво развитие, както и управление на екипи. 

    Преди да поеме поста в Kaufland България Катерина Ушева е управляващ директор в All Channels Communication. През годините заема различни позиции в комуникационната агенция, като професионалният й път включва стратегическо обслужване на марки, развитие на комуникационни активности, както и преструктуриране работата на агенцията. Съвместно с екипа на All Channels Катерина е работила върху множество проекти и кампании, отличени с международни и местни награди. Сред марките, за които е отговаряла, се нареждат Discovery Networks, Mtel, Amstel, Каменица, Пощенска банка, Белла България, Ficosota, The Mall, Colliers International и др.  

    Катерина Ушева има магистърски степени по политология, комуникации и история на изкуството от Вестфалския Вилхелмс Университет в Мюнстер, Германия. Говори немски и английски език.

     
    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 11 часа
    Осло временно спира дизеловите автомобили заради мръсния въздух
    Забраната ще важи както общинските пътища, така и за големите национални шосета
    преди 11 часа
    Български образователен проект с подкрепа от Facebook
    Образователна платформа Daskal.eu е приета в акселераторската програма на Facebook
    преди 11 часа
    Сделка за 46 млрд. евро създава гигант в производството на очила
    Производителят на очилата Ray-Ban Luxottica се обединява с френския производител на стъкла за очила Essilor
    преди 12 часа
    Oxfam: 8 души в света имат богатство колкото половината човечество
    Шестима от тях са американци, другите двама са от Мексико и Испания