петък, 23 февруари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16020 прочитания

    Елена Тошева става маркетинг мениджър на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“

    Тя ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на картовия и платежен оператор
    11 януари 2017, 13:31 a+ a- a

    Елена Тошева е новият маркетинг мениджър на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. На тази позиция тя ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позиционирането на отделните й продуктови линии. Една от приоритетните маркетинг задачи е ребрандирането на компанията и продуктите й, което е част от новата бизнес стратегия на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“. Елена ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора. 

    Елена Tошева има 17 години опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“, в продължение на 2 години, е Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард“ за региона на Югоизточна Европа. От 2009 до 2015 заема позицията мениджър „Маркетинг и комуникации“ в „Хюлет-Пакард България“ (НР). В периода 2006 – 2009 е старши съветник „Връзки с обществеността“ в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 година - експерт „Връзки с обществеността“ в „Нилана“ ООД. В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор Евроком.   

    Елена е магистър по „Връзки с обществеността“ към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“. Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.    

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 16 часа
    Парламентът даде достъп на финтех компаниите до банковите ни сметки
    Новата евродиректива за платежните услуги беше окончателно приета от Народното събрание
    преди 16 часа
    ЧЕЗ продава активите си в България
    Купувач е българското дружество "Инерком България"
    преди 21 часа
    Частната болница „Вита“ откри нова база
    Инвестицията е на стойност над 20 млн. лева
    преди 23 часа
    Една трета от хората предпочитат телефоните пред семействата си
    Проблемите със смартфоните се задълбочават сред по-младите поколения като повече от половината от тях описват телефона си като своя най-добър приятел, сочи международно проучване