събота, 20 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6754 прочитания

    Ина Добрилова е новият мениджър „ПР и маркетинг“ на „Телерик Академия”

    На предишната си позиция Ина е била старши специалист „Глобален ПР“ в маркетинг екипа на Progress, преди това Telerik
    06 март 2017, 10:48 a+ a- a

    Ина Добрилова

    Образователната организация „Телерик Академия” обяви, че разширява екипа си с нови назначения в областта на маркетинга и ПР. Към организацията се присъединява Ина Добрилова, която ще заеме позицията мениджър „ПР и маркетинг“. 

    На предишната си позиция Ина е била старши специалист „Глобален ПР“ в маркетинг екипа на Progress, преди това Telerik, където отговаря за вътрешните и външните комуникации на компанията. Част от екипа на Telerik от 2011 г., Ина участва в изграждането на бранда на „Телерик Академия” и ръководи ПР и маркетинг стратегията на инициативата.

    През годините отговаря също за корпоративната социална отговорност, връзките и подкрепата на предприемаческата и ИТ общности в България, както и организацията на събития включително международния хакатон на компанията през 2014 г. Има магистърска степен по „Управление на масовите комуникации“ от Нов български университет. 

    Другият нов член на екипа на „Телерик Академия” е Александра Мечкова, която ще заеме позицията главен директор „Маркетинг“

    Като част от разширения маркетинг екип Александра и Ина ще отговарят за общата бранд визия, маркетинг и комуникации на „Телерик Академия”. Сред основните задачи на екипа ще бъдат изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички нейни инициативи.  

    „Имаме амбиция и планове да развием и задълбочим ефекта на „Телерик Академия” върху обществото и бизнеса. С разширяването на маркетинг екипа с водещи специалисти като Александра и Ина ние вярваме, че се доближаваме с още една стъпка до тази цел и че така ще можем по-фокусирано и в по-голям мащаб да популяризираме възможностите за придобиване на ключови дигитални умения, както и да отговорим на нуждите на бизнеса“, коментира Светозар Георгиев, съосновател и изпълнителен директор на „Телерик Академия”.

    „Телерик Академия” подготвя следващото поколение дигитални таланти. Организацията предоставя специализирани обучения по софтуерно инженерство и дигитални технологии за хора от всички възрасти. От създаването й през 2009 г. от Светозар Георгиев, Бойко Яръмов, Васил Терзиев и Христо Косев до днес над 11 хил. души са се обучавали присъствено в Телерик Академия, като над 6 хил. от тях са деца и ученици, а над 5 хил. – студенти и специалисти от различни области.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    JPMorgan: Не разчитайте на увеличаване на биткойна след разполовяването
    Банката прогнозира спад в стойността на най-голямата криптовалута в света
    преди 1 ден
    СЗО даде ново име на Covid и други респираторни вируси
    Международната агенция актуализира терминологията, която препоръчва за описание на респираторни инфекции
    преди 2 дни
    В София започна Serp Conf. 2024 International
    Вторият ден на конференцията, 19 април, е с акцент върху електронната търговия
    преди 2 дни
    Марк Рюте: Ще съдействаме и пред Австрия за пълноправното ви членство
    Неприемливо е да не сте членове на Шенген и по сухопътни граници, заяви министър-председателят на Нидерландия
    преди 2 дни
    BILLA България стартира своята лятна програма за ученици от цялата страна
    Всички желаещи могат да кандидатстват онлайн в новия кариерен сайт на компанията
    18 април 2024, 08:29
    Китайската икономика с по-висок от очакваното ръст
    Подпомогната от промишленото производство