петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5779 прочитания

    Димитриос Лиупис е новият член на Управителния съвет на VIVACOM

    Лиупис e главен директор маркетинг във VIVACOM от февруари 2017
    22 юни 2017, 14:03 a+ a- a

    Димитриос Лиупис е вписан в Търговския регистър като нов член на Управителния съвет на Българска телекомуникационна компания ЕАД (VIVACOM). Той е назначен в Управителния съвет съгласно решение на Надзорния съвет на компанията, съобщават от телекома.

    Димитриос Лиупис e главен директор маркетинг във VIVACOM от февруари 2017 г. Той има повече от 25 години опит в сферата на телекомуникациите. Работил е в големи телекомуникационни оператори в няколко държави, заемал е ръководни позиции в областта на маркетинга и развитието на продуктите и услугите. В България Лиупис работи повече от 10 години. Бил е директор Продукти и услуги, а впоследствие Главен директор Маркетинг в Глобул (сега Теленор) и директор Продукти, услуги и решения в Мтел. Има магистърска степен по компютърни науки от Университета на Кардиф, Уелс, Великобритания и бакалавърска степен по информатика и математика от Университета на Рединг, Великобритания.

    На същата дата е отразена и дерегистрацията на Александър Грънчаров и Русин Йордановкато членове на Управителния съвет. След вписването на промяната, членовете на Управителния съвет на VIVACOM са: Атанас Добрев, Радослав Златков, Асен Великов, Мирослав Петров и Димитриос Лиупис.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 56 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 16 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 17 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 18 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 20 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ