петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8514 прочитания

    Ирина Маринова оглави творческата агенция Publicis Sofia

    Ирина има над 12 години опит в сферата на комуникациите
    09 октомври 2017, 13:38 a+ a- a

    Ирина Маринова е новият управляващ директор на творческата агенция Publicis Sofia, част от най-голямата комуникационна група в България - Publicis One, съобщават от компанията.

    Ирина има над 12 години опит в сферата на комуникациите, развивайки стратегически международни и локални компании, и марки (неправителствени организиции, стартъпи, компании за ритейл, бързооборотни стоки и др.) През годините тя има водеща роля в няколко комуникационни компании, като е била част от екипите на Huts JWT, Publicis Dialog, Saatchi & Saatchi София. Преди да се завърне в редиците на Publicis One, Ирина отговаря за клиентското обслужване и стратегическото планиране в Ogilvy & Mather.

    „Ирина е доказан професионалист и изключителен специалист в областта на стратегическото развитие на брандове. През годините тя натрупа ценен опит и се присъединява към нас с амбицията да спомогне за успешната трансформация на бизнесите на нашите клиенти“, коментира Николай Неделчев, изпълнителен директор на комуникационната група Publicis One.

    Ирина Маринова споделя от своя страна: „Завръщам се на едно добре познато място със задачата да създаваме комуникационни продукти, които добавят реална стойност, трансформират динамичната социална среда и най-важното - отговарят на дългосрочните стратегически и бизнес нужди на нашите партньори и клиенти“. 

    Ирина Маринова има бакалавърска степен по „Културология“ и магистърска степен по „Журналистика“ от СУ „Св. Климент Охридски“, а през 2015 г. завършва и магистърска програма по информационен мениджмънт, специализация „Marketing intelligence“, в университета NOVA IMS в Лисабон. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 7 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 7 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 7 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 9 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години