Мартина има почти 10 години опит в автомобилния сектор
Мартина Христова е новият маркетинг директор на Renault и Dacia, считано от 24 януари, съобщават от „Рено Нисан България“. Тя ще замени на поста Михаела Георгиева, която поема нови предизвикателства извън екипа на компанията.
Мартина Христова има почти 10 години опит в автомобилния сектор. Кариерата ѝ в „Рено Нисан България“ стартира през февруари 2013 на поста мениджър „Комуникации“ на Renault и Dacia. Година по-късно Мартина започва да отговаря за комуникационната стратегия на третата марка от портфолиото на компанията – Nissan.
Мартина има магистърска степен „Бизнес мениджмънт и технологии“ от университет Шефилд, Англия. Завършила е „Международен бизнес в хотелиерството и туризма“ в Сезар Риц, Швейцария.