неделя, 25 февруари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1609 прочитания

    Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising

    Илия започва кариерата си в далечната 2006 в рекламна агенция "К+К", след което натрупва опит в PRO BG и bTV
    13 февруари 2018, 11:54 a+ a- a

    Илия Яков е новият Digital Creative Director в All Channels | Advertising, част от All Channels Communication Group, съобщават от компанията. 

    В агенцията Илия Яков приема предизвикателството с опита си да допринесе за развиването на групата, както и да отговаря за интеграция на кампаниите в дигиталната среда. Илия става част от стратегическия екип на агенцията, като основните му функции са свързани с разработки в областта на експириеншъл маркетинга и онлайн присъствието на марките, с които агенцията работи.

    Илия Яков започва кариерата си в далечната 2006 година в рекламна агенция "К+К", след което натрупва опит в PRO BG и bTV, като част от отдел, който развива интеграцията на дигитални системи за управление на ресурси. Професионалният път на Илия в областта на дигиталната реклама и маркетинга го отвежда в TBWA, а след това и в  Saatchi & Saatchi, където поема ролята на Creative Leader на дигиталната агенция Saatchi Interactive. В продължение на две години Илия Яков води екипа на Ogilvy Sofia като творчески директор. От същото време са и знакови за агенцията кампании като “Балконтурист” за IKEA, ребрандирането културна ракия и launch кампанията за кренвирши “Аз Ям”. Освен това, може да се похвали с наградени кампании за брандове като Аudi, Загорка и други. Участвал е като жури на международни фестивали в Грузия и Украйна, а в личен аспект голямата му страст е колекционирането на плочи и готвенето на големи парчета месо.

    “Радвам се, че ще имам възможност да работя в гъвкав екип, в една от малкото независими агенции, които имат за цел да предоставят цялостни услуги на клиентите си. Желанието ми е заедно да развиваме устойчиви във времето стратегически значими идеи”, коментира Илия Яков. 

    Груповият творчески директор на All Channels Communication Group Марин Костов – Мъро коментира, че с Илия се познават от доста време и го радва възможността, че от тази година ще могат да работят заедно по култови брандове като Jameson, Stolichno, Starobrno и The Mall.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 1 ден
    Външно министерство съветва да не пътуваме из Балканите
    Причината са прогнози за влошаване на метеорологичните условия
    23 февруари 2018, 12:58
    Министърът на енергетиката Теменужка Петкова подава оставка
    Тя ще депозира оставката си, за да няма повод за съмнение за сделката за ЧЕЗ в България
    23 февруари 2018, 12:43
    ИКТ секторът у нас с годишен оборот от около 2,5 млрд. евро
    Онлайн продажбите се оценяват на около половин милиард лева
    23 февруари 2018, 11:02
    България на 47-о място в света по привличане на таланти
    София заема 63-а позиция в Индекса на глобалната конкурентоспособност на талантите