петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    8496 прочитания

    Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в „Хуауей Технолоджис България“

    Дарина има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия
    18 април 2018, 11:34 a+ a- a

    Дарина Иванова е новият маркетинг директор за мобилните устройства в „Хуауей Технолоджис България“, съобщават оттам. Тя ще отговаря за маркетинговата стратегия на компанията и ще управлява отношенията с бизнес партньори на българския и македонския пазар, встъпвайки в новата позиция от април месец. 

    Дарина Иванова има повече от 17 години опит в рекламната и маркетинг индустрия. Голяма част от професионалната й кариера протича в рекламна агенция Publicis, част от най-голямата комуникационна група Publicis Groupe (сега Publicis One България), където прекарва 13 години на различни позиции, последните от които са директор „Нов бизнес и стратегическо планиране“,  заместник управляващ директор на агенцията и член на управителния съвет. От 2016 година работи като маркетинг директор в DizzyRiders.bg – стартъп и онлайн медия за автомобилната общност у нас. Тя придобива професионалния си опит, управлявайки стратегическото планиране, рекламна комуникация и развитие на брандове като Vivacom, Renault-Nissan Bulgaria, Банка ДСК, Heineken, Nestle, L’Oreal, „Технополис“ и др. 

    „Сферата на мобилните технологии е бързоразвиваща се и динамична индустрия, в която крайният потребител задава посоката на развитие. За мен е предизвикателство и чест да поема тази позиция, за да може да продължим, заедно с целия екип в компанията, да затвърждаваме водещата позиция на „Хуауей“ на българския пазар и да отговаряме по най-добрия възможен начин на интересите и очакванията на българските потребители на мобилни устройства.“ – коментира Дарина Иванова.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 16 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 21 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 22 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 22 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам