сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9092 прочитания

    Tеодор Несторов е новият маркетинг директор на „Карлсберг България“

    Той ще отговаря за планирането и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията в България
    20 юни 2018, 14:09 a+ a- a

    Теодор Несторов поема нова роля като маркетинг директор в „Карлсберг България“. Теодор има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той е част от екипа на компанията от месец юли 2014 година. За последните четири години Теодор работи по различни успешни проекти, сред които лансиране на нови продукти и изграждане на стратегията на марката „Шуменско“. В резултат на ръководените от него програми, „Шуменско“ преобърна тенденцията в своето развитие - от спадаща към растяща марка - и постигна най-високите пазарни и финансови резултати за последните пет години. 

    Преди „Карлсберг България“, Теодор има опит на различни маркетингови позиции в „Монделийз България“, където е отговарял за едни от най-големите марки и продуктови сегменти на пазара на шоколад и кафе в България.

    „Поемането на новата ми роля в „Карлсберг България“ е голяма чест за мен. Вярвам, че имаме правилния маркетинг екип и правилната стратегия зад марките ни, за да реализираме пълния потенциал за растеж на „Карлсберг България”, сподели новият маркетинг директор.

    Теодор Несторов има бакалавърска степен по Бизнес Администрация в City Collage Thessaloniki (affiliated institution of the University of Sheffield) и магистърска степен по Стратегически Маркетинг в  Birmingham University.

    Продуктовото портфолио на компанията включва националните „Шуменско“ и „Пиринско“, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, Kronenbourg Blanc, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen, златистия испански лагер с цитрусови нотки San Migel Fresca, италианската Angelo Poretti с няколко вида хмел и американската Brooklyn Lager с изявен малцов характер. „Карлсберг България“ предлага на нашия пазар и сайдера Somersby в четири разновидности – диня, ябълка, круша и боровинка.
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 минути
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 2 часа
    преди 5 часа
    преди 6 часа
    EY и denkstatt се обединяват в една от най-големите консултантски компании в областта на ESG у нас
    denkstatt става част от мрежата на EY в Австрия, България, Румъния, Унгария и Словакия и ще бъде позната под марката EY denkstatt
    преди 8 часа
    Google отмени някои от изискванията си, касаещи служители на нейни доставчици
    Това може да помогне на технологичния гигант да избегне договаряне със синдикатите
    преди 23 часа
    Проучване: 15% от офисите в София са празни
    Броят на операторите на гъвкави работни пространства в столицата е 63, предлагат общо 8717 работни места