Потребителите стават участник в дейността по контрола на качеството на стоките и услугите
Българската агенция по безопасност на храните стартира нова услуга „Потребителят има думата!“ на обновената си електронна страница.
Благодарение на нея, всеки потребител ще може да се включи в реално време и с реален резултат в дейността по контрола на качеството на стоките и услугите от хранителната промишленост, търговската мрежа, заведенията за обществено хранене и всичко, свързано с безопасността и качеството на храните.
Когато подават сигнал за нередност, потребителите трябва да посочат от кой обект е закупен продуктът и кой е производителят. Същото така дали разполагат ли с касов бон, етикет или налично количество от продукта с цел по-бързото разрешаване на проблема.
Новият функционалност ще е достъпна от понеделник - 3 ноември.