Морският град набира популярност сред индийските компании като тиймбилдинг дестинация
При пристигането си индийската група бе посрещната по стар български обичай с хляб и сол. Снимка: Община Бургас
Бургас набира популярност сред индийските компании като дестинация, където да провеждат тиймбилдинг събития за своите служители. Морският град привлича вниманието на хората от азиатската страна с добрите природни дадености и разнообразните атракции, които предлага.
Поредната група, която пристигна в града, наброява 50 души, съобщават от община Бургас. Те са служители в голяма компания за производство на мебелно фолио. Туристите ще разгледат забележителностите на Бургас и региона и успоредно с това ще участват в игри за развиване на екипната работа.
Само преди няколко дни в Бургас се проведе международен кулинарен фестивал, в който също имаше индийско участие. По време на форума беше коментирана възможността компании от азиатската страна да инвестират в Бургас.