събота, 23 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2489 прочитания

    Стартира четвъртото издание на „Знания, които променят живота“

    Вижте повече за проекта, който цели да повиши финансовата грамотност сред учениците
    09 ноември 2017, 13:10 a+ a- a

    За четвърта поредна година „Джуниър Ачийвмънт България“ и „Метлайф България“ организират образователната инициатива „Знания, които променят живота“. В тазгодишния проект се очаква да се включат близо 500 ученици от 15 училища в страната.

    „Имаме рутината, но имаме и предизвикателствата на всяко ново издание. В някаква степен този проект наистина променя живота, включително и нашия. С всяка следваща година училищата стават повече, доброволците, които имат желание да се включат - също“, коментира Светослава Стоянова, PR мениджър на „Джуниър Ачийвмънт България“ по време на официалното отбелязване старта на инициативата.

    Вижте видео от официалното стартиране на проекта

    В рамките на събитието Джеймс Йоловски, мениджър Програми за финансова грамотност, JA Bulgaria, преведе бъдещите участници през програмата на проекта. Учениците ще положат входящ тест. Резултатите от него ще помогнат в две насоки: да се определят темите, които най-много затрудняват децата и да има обективен измерител за техния напредък. В рамките на проекта учениците ще имат възможност да научат повече за различните видове банкови карти, застраховки и какво означава човек да инвестира. „Накрая ще приключите с една тема, която е насочена към вашето бъдеще. Към това какви цели искате да си поставите, в какъв период и какви стъпки трябва да осъществите, така че да заложите в своя финансов план необходимите действия“, сподели Йоловски с учениците.

    През какви етапи ще преминат учениците?

    „В рамките на проекта ще има изключително много практически дейности. Ще имате възможност също така да съставите бюджет заедно с вашето семейство за вашата лятна почивка. На тази база ще изберем и тези от вас, които ще имат възможност да участват на финалното състезание тук в София“, посочи той. Отделните теми от учебната програма ще бъдат поднесени от доброволци от „Метлайф България.“

    Но проектът не се изчерпва с обогатяването на знанията на учениците и провеждането на иновационен лагер. През цялото време участниците ще имат възможност да работят и по своя учебна компания.

    Вижте какво сподели Венцислав Арнаудов, HR директор на „Метлайф България“, за ползите от участието в програмата.

    „Онова, което ще научите тази година, ще направи така, че да сте по-независими и да не бъдете уязвими“, подчерта Венцислав Арнаудов, HR директор на „Метлайф България“, обръщайки се към учениците, които са част от проекта.

    Той припомни и някои от резултатите на проучването сред българските домакинства, проведено съвместно от двете организации. „От интервюираните 84% не ползват онлайн банкиране изобщо. Разбирате ли за живота какво значи това? Това означава, че 84% от тези хора са зависими от това на опашката в банката колко души има; дали някой е достатъчно добър с тях, за да може да им обясни за продукта или каквото и да било, преди да решат да правят нещо с парите си“, коментира Арнаудово. „За изненада 64% от българите не спестяват“, информира още той.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    преди 14 часа
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    преди 18 часа
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    преди 19 часа
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек