През септември в България се завръща испанската модна марка Mango, освен нея ще бъдат предложени още 70 нови за пазара у нас търговски марки
София Ринг Мол ще отвори врати през есента. Целият комплекс, заедно с единствения магазин на ИКЕА в България, ще бъде разположен на площ от 100 000 кв. м. Молът ще включва над 200 магазина, мултиплекс с 10 кинозали и 3 500 места за паркиране. Общата инвестиция възлиза на 120 млн. евро. Той ще се отличава от останалите търговски центрове със своята архитектура, която залага на големи отворени пространства, широки тераси, повече естествена светлина във вътрешността и зелени площи, простиращи се на 28 000 кв. м. - около 30% от цялата площ.
Снимка: София Ринг Мол
От септември в рамките на търговския център в България ще се завърне испанската модна марка Mango. Заедно с нея на българския пазар ще бъдат представени за първи път още 70 марки. За първи път у нас ще отвори врати и магазин от гръцката верига NOTOS Galleries.
Снимка: София Ринг Мол
Универсалният магазин на NOTOS Galleries ще бъде разположен на три нива на обща площ от 6 000 кв. м. С него ще бъде представена и новата за българския пазар концепция магазин-в-магазина или универсален магазин в рамките на мол. Универсалният магазин ще предлага облекла на 60 световни марки, аксесоари, чанти и обувки, козметика и парфюми.