петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5169 прочитания

    Китайска компания: Готови сме да инвестираме в европейски решения за интелигентни транспортни системи

    Ли Ксиорон – заместник главен управител на Chengdu Zhaoyi Technology Development, пред Economy.bg
    07 юли 2014, 09:03 a+ a- a

    Chengdu Zhaoyi Technology e високотехнологично предприятие, специализирало се в разработката на интелигентни системи за управление на трафика. Компанията е сред водещите в този сектор в Китай. Базирана е във високотехнологичната индустриална зона в Ченду. Намира място в класацията Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific 2013, която подрежда най-бързо растящите технологични компании в Азиатско-тихоокеанския регион.

    Economy.bg разговаря по време на бизнес форум в Брюксел със заместник главния управител на Chengdu Zhaoyi Technology Ли Ксиорон, за бизнес средата в Китай и за възможностите за сътрудничество между китайски и европейски компании.

    За интереса към бизнес партньорство с европейски компании

    Г-жо Ксиорон, защо компанията ви има интерес от бизнес партньорство с компании от Европа?
    Имаме много партньори в различни провинции в Китай, като Юнан, Тибет и др. Искаме да отворим вратите си и да намерим нови компании, които да си сътрудничат с нас в Европа. Фокусирани сме не само върху европейския пазар. Интересуваме се и от партньорство с американски компании.

    Какви партньори търсите?
    Тъй като нашите продукти са фокусирани главно върху системите за управление на трафика, искаме да намерим партньори, които се занимават с това.

    Защо Китай инвестира в системи за интелигентен трафик?

    Защо Китай отдава такова значение на иновациите, свързани с „умните” градове?
    Нашата компания е високотехнологично предприятие в Китай с особен фокус върху интелигентните системи за управление на трафика. Китайското правителство обръща все повече внимание на тази област поради три причини: първата е гарантиране на безопасността на движението, втората – управление на трафика, а третата – за постигане на ефективност на транспортните системи.
    Тъй като за китайското правителство това е все по-важно, всяка година ние получаваме финансиране от властите за проучвания, особено по отношение на интелигентните системи за управление на трафик.

    За възможността китайската компания да инвестира в Европа и за бизнес средата в Китай

    Бихте ли инвестирали в Европа, ако намерите подходящ партньор? На какви условия трябва да отговорят компаниите, за да инвестирате в тях?
    Бихме инвестирали в компании в ЕС, които имат същата сфера на дейност като нашата и особено ако се занимават с разработване на интелигентни системи за управление на трафик. Бихме могли да споделим опит и да си сътрудничим в разработване на технологии.

    Имате ли някакъв опит с европейски компании?
    Досега не.

    Какво трябва да знаят европейските компании за бизнес средата в Китай?
    Инвестиционната среда в Китай днес е много добра. Ако намерим партньори от ЕС, с които да си сътрудничим, бихме могли да създадем различни продукти заедно, а китайското правителство би могло да ни предостави финансови стимули. Тъй като сме държавно високотехнологично предприятие, властите ни оказват значителна подкрепа чрез различни политики.

    Как растящите разходи за труд в Китай се отразяват на бизнеса в страната? Как ще убедите европейски компании да си партнират с вас при това условие?
    Китай има едно важно предимство, което е големият пазар. Освен това в страната има много свързани индустрии. Европейски компании биха могли да получат по-лесен достъп до китайския пазар, ако се обединят в клъстер с китайски предприятия, като нашето.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 56 минути
    IWG продължава да разширява присъствието си у нас
    Доставчикът на гъвкави работни пространства откри няколко нови локации в Пловдив
    преди 1 час
    БДЖ и Deutsche Bahn договориха доставка на 76 модернизирани вагона
    Първите 19 идват в средата на април, а до началото на лятото всички вагони ще бъдат включени в състава на БДЖ
    преди 2 часа
    БСК: От 2030 най-малко 30% от пластмасовите опаковки ще трябва да се рециклират
    Системи за връщане на бутилки и кенчета предвиждат регулации на ЕП
    преди 2 часа
    Mazda и Panasonic сключиха споразумение за доставка на батерии
    Panasonic Energy произвежда батерии и за Tesla
    преди 3 часа
    UBS продава активи на Credit Suisse на стойност $8 млрд.
    Сделката с Apollo е стартирала преди поглъщането на Credit Suisse от UBS