От IBM ще обучат 10 хил. служители как да консултират компании по използване на данни от Twitter
IBM и Twitter ще си партнират в областта на обработката на големи масиви от данни. Анализът на 500 млн. туитове дневно от цял свят ще помогне на бизнеса да прогнозира тенденциите на пазара и потребителското отношение спрямо продукт или бранд.
IBM ще обучи 10 хил. служители как да консултират компаниите по използване на данни от Twitter за вземане на бизнес решения.
Корпоративните потребители ще могат да филтрират данните по географски признак, емоции и др.
Услугата ще бъде достъпна за клиенти на IBM, ползващи „облачните” аналитични услуги на компанията, както и облачните платформи Bluemix и Watson Developer Cloud.
„Ставаме свидетели на обединение между стара и нова технологични компании. Това е втората подобна сделка за IBM през последните месеци. IBM разбира, че няма всички отговори, докато други компании притежават активи, които й пасват добре”, коментира анализаторът Скот Кеслер от S&P Capital IQ, цитиран от Reuters.