Своя личен опит и ползите от партньорството с международни търговски вериги споделиха мениджъри на успешни български компании. Те взеха участие на първия Информационен ден на Сдружението за модерна търговия (СМТ), посветен на конкурентоспособните български производители. Темата на събитието беше „Как български продукти завладяват света?”.
Вижте каква е формула за успешно завладяване на чужди пазари на три успешни български компании:
Вижте формулата за успех зад граница на българския производител на биозеленчуци „Гимел”
Вижте формулата за успех зад граница на българския производител на битова химия „Випера Химикал”
Вижте формулата за успех зад граница на българската компания за бързооборотни стоки „Фикосота”
ИТ пазарът в момента е по-раздвижен, има доста повече кандидати, но борбата за най-висококвалифицираните остава ожесточена - Христо Борисов, съосновател и изп. директор на първия български еднорог, пред Economy.bg
За използването на изкуствен интелект при подбор на таланти, кредитиране и ценообразуване, вижте какво споделя адв. Миткова - старши мениджър в Адвокатско дружество „Делойт Лигъл“