Аутсорсинг компанията вече има над 230 служители и откри нов офис в София
С3/Къстъмър Контакт Ченълс планира да открие до края на годината поне още 200 работни места за езикови специалисти с интерес и опит в продажбите и обслужването на клиенти, съобщи пред Economy.bg Мартин Стефанов, управител на аутсорсинг компанията в България.
Офисът в София е единствен на компанията в Европа, която има 14 локации в различни точки по света и над 10 000 служители глобално.
В момента от София С3 обслужва два международни клиента и има над 230 специалисти, предимно в областта на продажбите и обслужването на клиенти.
Заради бързото си разрастване и плановете за разширение компанията откри и нов офис в София. На 2600 кв.м площ компанията разполага с над 300 работни места.
Работните пространства са сегментирани с различен капацитет и имат контрол за достъп с цел оптимално разполагане на служителите, които обслужват клиентите по телефона по програми. Това дава възможност всяка програма да има своя самостоятелна зона, където се обслужват клиентите. Сайтът разполага с изцяло неколкократно резервирано електрозахранване и интернет достъп. Работната среда е максимално шумопоглъщаща, което осигурява по-добър комфорт на служителите и клиентите, които се обслужват.
Специално за събитието в България бяха поканени мениджъри от САЩ, както и представители на компаниите клиенти.