петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13569 прочитания

    Централата на Viber за Централна и Източна Европа ще е в България

    Генерален мениджър за региона ще бъде Атанас Райков
    24 август 2015, 10:40 a+ a- a

    Представителството на Viber за Централна и Източна Европа /ЦИЕ/ ще бъде позиционирано в България, съобщиха от компанията. В момента Viber има над 600 млн. уникални потребители в света, като ЦИЕ е в топ 3 на регионите с най-голям потенциал. Разширяването на бизнеса в региона е част от стратегията на компанията за увеличаване и утвърждаване на бизнеса.

    Атанас Райков

    „Наблюдаваме изключителен ръст в държавите от Централна и Източна Европа и искаме да надградим постигнатото като въведем локализирана маркетингова стратегия и съдържание за милионите потребители на Viber в региона”, заяви Марк Харди, главен маркетингов директор на Viber.

    Генерален мениджър на Viber за ЦИЕ ще бъде Атанас Райков. Той се присъединява към компанията след 10 години, в които е отговарял за търговската стратегия на мобилните услуги и услугите с добавена стойност в най-голямата телекомуникационна компания в България.

    Viber е услуга за чат на текстови и гласови съобщения и видео. Тя използва от над 600 млн. души в 193 държави по света. Потребителите могат да изпращат безплатни текстови съобщения, стикери, снимки, видеа, дудъли, местоположение. Функцията Viber Out предлага нискотарифни разговори с всеки телефонен номер по света. Viber е достъпен за телефони и таблети с операционни системи iOS, Android™, Windows, Mac, Linux и Symbian при наличие на 3G/4G връзка или WiFi връзка. Viber е част о т Rakuten Group.

    Райков ще работи върху създаването на партньорства на местно ниво, които да отговарят на нуждите потребителите в региона. Целта е предоставяне на възможност за ежедневно, лесно и достъпно споделяне от страна на потребителите.

    Първоначално усилията на компанията ще са насочени към България, Гърция, Сърбия и Унгария, водещи пазари от гледна точна на статистика и потенциала за развитие на 27-милионната база от потребители в региона.


    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 9 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 14 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 15 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 15 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам