„Смарт органик“ предлага продуктите си в 45 държави, а продажбите през 2015 са се увеличили с 97%
През 2015 българската компания „Смарт органик“ АД навлиза на 7 нови чуждестранни пазара, така продуктите ѝ вече се предлагат в 45 държави по света. Това става ясно от годишния отчет на компанията. Ръстът на продажбите през 2015 спрямо 2014 е в размер на 97%.
„Смарт Органик“ е производител и дистрибутор на био храни. Основана през 2008, компанията е сред пионерите в България в този сектор. Фокусът на компанията са био храните с допълнителна добавена стойност. На пазара компанията е позната с марките Roobar, Dragon Superfoods, „Био класа“ и магазини „Зелен Био“.
От началото на тази година компанията планира навлизане на пазара в Румъния със собствен магазин. Фокусът на „Смарт органик“ в Европа е върху Германия, Скандинавските страни, Бенелюкс (Белгия, Нидерландия и Люксембург) и Великобритания.
Основният бранд на компанията Roobar се превръща в пазарен лидер в някои вериги като EDEKA, МETRO и доргериите dm в Германия, METRO в България и др.
На българския пазар ръстът на „Смарт Органик“ за 2015 е 45%, като продуктите на компанията вече се предлагат във всички по-големи магазини от модерната търговия, бензиностанциите и специализираните био магазини. С увеличение на продажбите се отличава и собственият бранд магазини „Зелен Био“, който се предлага и като франчайз на територията на цяла България.