четвъртък, 28 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6455 прочитания

    Българска компания за биохрани открива магазин в Румъния

    „Смарт органик“ предлага продуктите си в 45 държави, а продажбите през 2015 са се увеличили с 97%
    09 февруари 2016, 10:08 a+ a- a

    През 2015 българската компания „Смарт органик“ АД навлиза на 7 нови чуждестранни пазара, така продуктите ѝ вече се предлагат в 45 държави по света. Това става ясно от годишния отчет на компанията. Ръстът на продажбите през 2015 спрямо 2014 е в размер на 97%.

    „Смарт Органик“ е производител и дистрибутор на био храни. Основана през 2008, компанията е сред пионерите в България в този сектор. Фокусът на компанията са био храните с допълнителна добавена стойност. На пазара компанията е позната с марките Roobar, Dragon Superfoods, „Био класа“ и магазини „Зелен Био“.

    От началото на тази година компанията планира навлизане на пазара в Румъния със собствен магазин. Фокусът на „Смарт органик“ в Европа е върху Германия, Скандинавските страни, Бенелюкс (Белгия, Нидерландия и Люксембург) и Великобритания.

    Основният бранд на компанията Roobar се превръща в пазарен лидер в някои вериги като EDEKA, МETRO и доргериите dm в Германия, METRO в България и др.

    На българския пазар ръстът на „Смарт Органик“ за 2015 е 45%, като продуктите на компанията вече се предлагат във всички по-големи магазини от модерната търговия, бензиностанциите и специализираните био магазини. С увеличение на продажбите се отличава и собственият бранд магазини „Зелен Био“, който се предлага и като франчайз на територията на цяла България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 5 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 6 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 8 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 10 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк