През 2004 социалната мрежа отхвърля сливане с Facebook
Някогашният пионер при социалните мрежи MySpace вече е собственост на медийната компания Time Inc. Това стана след като издателят на списание Time и Fortune придоби компанията майка на социалната мрежа MySpace – Viant.
Преди години MySpace беше доминиращата социална мрежа. През 2004 дори са водени преговори за сливане с Facebook, отбелязва Guardian. Предложението обаче е отхвърлено от основателя на MySpace.
През 2005 социалната мрежа е придобита от медийния концерн News Corp на Рупърт Мърдок за над половин милиард долара. През 2011 тя е продадена за 35 млн. долара на собственика на Viant – Specific Media. Сега сайтът е фокусиран предимно върху музика.
Според анализатори интересът на Time към придобиването на MySpace е най-вече заради достъпа до лична информация.