Компанията ще направи и павилиони, от които хората ще минават да взимат поръчаните онлайн продукти
Онлайн търговецът на дребно Amazon, оценяван на 397 млрд. долара, планира да построи и отвори верига магазини от типа „бакалия“, в които да продава месо, мляко, портокалов сок и вестници, пише британският Guardian.
Според информацията на изданието онлайн търговецът ще изгради верига физически магазини за хранителни продукти, заедно с места, през които клиентите ще минават с автомобилите си, за да приберат стоките, които са поръчали по-рано онлайн.
По информация на The Wall Street Journal кодовото наименование на новите търговски обекти е Project Como, а дизайнерите черпят вдъхновение за тях от магазините на Lidl и Aldi. Те най-вероятно ще бъдат заредени най-вече с нетрайни продукти, като ще дават възможност на клиентите да поръчват стоки чрез смартфоните си, които след това само ще взимат от търговския обект.
От Amazon отказаха да коментират „слухове и спекулации“.
Новите магазини ще са следваща стъпка, след като миналата година компанията отвори физическа книжарница в родния си град Сиатъл. Очаква се такива книжарници да бъдат отворени в скоро време и в Сан Диего, Ню Йорк, Портланд и Чикаго.