Българската компания за мобилни разработки се преструктурира в акционерно дружество под ново име
Българската компания за мобилни разработки Imperia Mobile се преструктурира в акционерно дружество под новото име Upnetix, съобщават оттам.
Това се случва, след като за по-малко от 2 години компанията реализира близо 2 милиона лева годишен оборот, 800% финансов ръст за 2015-2016-а, петкратно увеличаване на броя на служителите (към момента над 100) и спечели 3 престижни награди.
„Стартирахме с амбицията да станем най-голямото студио за мобилни разработки в България. След като го постигнахме, продължаваме напред като Upnetix. Днес нашата мисия е да помагаме на компаниите да превърнат софтуерната иновация в конкурентно предимство чрез технологичната ни експертиза и индивидуални решения“, коментира главният изпълнителен директор Радослав Гайдарски
Imperia Mobile е създадена от предприемачите Мони Дочев и Доброслав Димитров през май 2015-а. Към момента компанията е създала над 50 успешни софтуерни проекта за повече от 30 клиента в Европа, Северна Америка и Близкия Изток. Сред тях са приложение за градска мобилност с 2 милиона потребители в САЩ, мобилно приложение за европейски телеком, специализирана система за разплащания за един от 3-те основни Интернет доставчика в Индия и уеб платформа за здравни услуги в Европа и Азия.
Разработките им носят серия признания: „Бизнес дебют на 2015-а“ на Годишните награди на b2b Media, Международната награда за „Най-добра аутсорсинг компания в България“ на Европейските награди на GSA (Global Sourcing Association) и наградата „IT проект на годината - 2016“ за специализираната ентерпрайс ERP система Pathways за фармацевтичната компания Comac Medical.
Новото име на компанията съчетава две от ключовите ценности за нея. От една страна това е устремът към растеж, а от друга - широкото поле на експертни знания и опит, които се простират далеч отвъд мобилните разработки – в полето на специализирани уеб платформи, ентерпрайс и облачни решения.
През 2017-а Upnetix планира удвояване на оборота и 60% ръст на персонала си, а в следващите 2-3 години – отваряне на офис в Западна Европа, както и навлизане на пазарите в САЩ и Близкия изток. Новата форма на акционерно дружество се оказва и най-подходяща за планирания растеж и международни партньорства.