петък, 24 ноември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1212 прочитания

    Джефри Пюрит, TELUS: „Да даваме там, където живеем“ е в основата на нашата култура

    За пета поредна година в България се проведе благотворителната инициатива „TELUS Ден на подкрепа“
    13 септември 2017, 15:05 a+ a- a

    Джефри Пюрит, президен на TELUS International

    За пета поредна година в България се проведе благотворителната инициатива „TELUS Ден на подкрепа“. Проектът е част от ежегодната международна доброволческа кампания на TELUS International. В нея традиционно участват стотици служители на компанията от офисите в София и Пловдив, които безвъзмездно отдават времето и труда си. От старта на инициативата в България през 2013 до момента около 2 700 доброволци са дарили над 20 000 часа доброволен труд, подкрепен с инвестиция от 520 000 лв., отделени от бюджета на компанията. До момента, благодарение на инициативата, изцяло ремонтирани са училището за деца с нарушено зрение „Луи Брайл“ в София, както и Комплексът за социални услуги за деца и семейства в Пловдив.

    Повече за инициатива разказва Джефри Пюрит, президен на TELUS International:

    Г-н Пюрит, какво представлява инициативата “TELUS Ден на подкрепа” и каква е целта ѝ?
    „Да даваме там, където живеем“ е в основата на нашата култура, представена най-добре с инициативата „ТELUS Ден на подкрепа“ – нашите годишни доброволчески събития, които събират заедно хиляди членове на екипа ни, обединени от обща кауза. Независимо дали става въпрос за построяване на изцяло ново училище в Централна Америка, обновяване на центрове за малки деца в Източна Европа или изграждане на нови селища за бездомни във Филипините, ние знаем, че нашите колеги биха искали да бъдат част от нещо по-голямо. Получавайки възможност да допринесат за общността, в която самите те живеят, членовете на нашия екип показват своите нестихващи страст и отдаденост да подобрят средата за хората в нужда, година след година.

    Каква е каузата, която TELUS International Europe избра да подкрепи тази година?
    Доброволческата дейност е част от дългогодишната ни подкрепа на общността с увреден слух в България. В България има само три училища за деца със слухови увреждания. Затова през 2016 г. и 2017 г. ние отдадохме нашите сърца, труд и ресурси за реновирането на едното от тях, а именно „Проф. д-р Дечо Денев“ в София. През последните две години работихме и по реновирането на училище „Проф. д-р Стоян Белинов“ в Пловдив, което е второто учебно заведение за деца със слухови увреждания. С инициативата през есента отново си партнираме с фондация „Заслушай се“, за да осигурим един по-добър живот на над 500 деца, които живеят и учат в сградата. Така ние ще им помогнем да се справят с предизвикателствата, пред които са изправени в ежедневието си и да достигнат пълния си потенциал.

    Колко доброволци се включиха в тазгодишното издание на „ТELUS Ден на подкрепа“ и какво свършиха те?
    Тази година в инициативата в София участие взеха над 800 доброволци от екипа на TELUS International, приятели и членове на семействата ни, както и представители на общността на хората със слухови увреждания в България. Заедно ние боядисахме всички коридори и спални помещения, сглобихме 98 нови легла, напълно подновихме три от игротеките, както и облагородихме двора на училището. Допълнително финансирахме подмяната на повече от 20 врати на ученически стаи в сградата.

    По какъв начин компанията популяризира доброволчеството сред членовете на екипа си?
    В TELUS International „да даваме“ не се изразява в това какво сме направили. За нас това е какви сме ние като личности, като екип и като компания. Доброволчеството е част от нашата корпоративна идентичност и нашите ценности. Като допълнение към дейностите, включени в „ТELUS Дни на подкрепа“, създадохме Обществения борд на TELUS във всички региони, в които компанията оперира. Всеки един от тях предоставя финансиране от 100 000 щатски долара на година на различни местни неправителствени организации. Много от нашите колеги участват в тези Бордове в целия свят, както и в подкрепа на различни доброволни инициативи и набиране на средства за каузи, близки до сърцата им.

    Как доброволческите инициативи рефлектират върху ангажираността на екипа Ви?
    Според анализите на Aon Hewitt ангажираността на екипа на компанията е 81%, а броят на напусналите ни служители е винаги с повече от 50% по-малко в сравнение с нашите конкуренти във всички държави, в които оперираме. Вярвам, че тези добри резултати се дължат на активността на TELUS International в сферата на корпоративната социалната отговорност. Нашите служители са основно милениали, които мислят глобално и се стремят да направят света едно по-добро място за живеене. Когато те се присъединят към нашия екип и се запознаят от първо лице с политиката ни да насърчаваме разнообразието и доброволчеството, те осъзнават ролята си както в компанията, така и в обществото като цяло. Тези чувства ги превръщат във вдъхновени и ангажирани членове на нашия екип, които са най-добрите посланици на продуктите и услугите на нашите клиенти, и които остават с нас дълго време, като развиват кариерата си сред съмишленици.

    Каква е Вашата лична мотивация да участвате в тази инициатива?
    Освен че е част от изграждането на по-здрава, по-силна и по-устойчива общност, която да подобри перспективите за бъдещето на стотици деца, дейностите на „TELUS Ден на подкрепа“ като тази в София, са невероятна възможност за мен да се сближа с членовете на екипа и нашите партньори, за да стимулираме общата ни работа и приятелството, което е отличителен белег на нашата култура. Да работим заедно, за да постигнем обща цел за добра кауза, също е вдъхновяващо. И наистина, когато виждам отдадеността на толкова много хора от нашия екип, които се включват доброволно в дейностите, след като са били на работа, без да са почивали, ми напомня колко сме щастливи като организация, да имаме такъв ангажиран и грижовен екип.

    Как виждате "TELUS Ден на подкрепа" след 10 години?
    “TELUS Ден на подкрепа“ стартира в Манила през далечната 2007 г. като единична проява. Днес, тя е забележителна инициатива с организирани 11 събития по целия свят с над 8 250 участници. През 2016 г. отпразнувахме 10-тата годишнина от старта на “TELUS Ден на подкрепа“ и не се съмнявам, че след още 10 години събитията, участниците и най-важното – позитивното въздействие, което оказваме в регионите, в които оперираме, прогресивно ще се увеличават. Ще забележите, че в последните години подкрепяме дейностите, свързани с децата и образованието. В тази връзка се надявам, че нашите целенасочени усилия ще допринесат за израстването на едно по-здраво и по-образовано поколение, което прегръща възможностите, които има. Така вярваме, че ще се прекъсне цикъла на бедността, който съществува в много от регионите, където членовете на наши екипи живеят, работят и отглеждат семействата си.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 15 минути
    Колите на Mercedes ще изпращат SMS, ако бъдат ударени на паркинга
    Ново приложение ще подобри сигурността, докато автомобилите са оставени без надзор
    преди 17 часа
    Вълчев: Дигиталните умения трябва да се усвояват от първи клас
    Близо 2000 ученици са кандидатствали за обучение по професията „Приложен програмист“
    преди 18 часа
    Договориха намаляване на цените на роуминга между България и Македония
    Двете страни подписаха Меморандум за разбирателство
    преди 18 часа
    "Синя карта" за работа у нас вече ще се издава за срок до четири години
    Така ще се облекчи наемането на работници от страни извън ЕС