неделя, 19 ноември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1202 прочитания

    Джефри Пюрит, TELUS: „Да даваме там, където живеем“ е в основата на нашата култура

    За пета поредна година в България се проведе благотворителната инициатива „TELUS Ден на подкрепа“
    13 септември 2017, 15:05 a+ a- a

    Джефри Пюрит, президен на TELUS International

    За пета поредна година в България се проведе благотворителната инициатива „TELUS Ден на подкрепа“. Проектът е част от ежегодната международна доброволческа кампания на TELUS International. В нея традиционно участват стотици служители на компанията от офисите в София и Пловдив, които безвъзмездно отдават времето и труда си. От старта на инициативата в България през 2013 до момента около 2 700 доброволци са дарили над 20 000 часа доброволен труд, подкрепен с инвестиция от 520 000 лв., отделени от бюджета на компанията. До момента, благодарение на инициативата, изцяло ремонтирани са училището за деца с нарушено зрение „Луи Брайл“ в София, както и Комплексът за социални услуги за деца и семейства в Пловдив.

    Повече за инициатива разказва Джефри Пюрит, президен на TELUS International:

    Г-н Пюрит, какво представлява инициативата “TELUS Ден на подкрепа” и каква е целта ѝ?
    „Да даваме там, където живеем“ е в основата на нашата култура, представена най-добре с инициативата „ТELUS Ден на подкрепа“ – нашите годишни доброволчески събития, които събират заедно хиляди членове на екипа ни, обединени от обща кауза. Независимо дали става въпрос за построяване на изцяло ново училище в Централна Америка, обновяване на центрове за малки деца в Източна Европа или изграждане на нови селища за бездомни във Филипините, ние знаем, че нашите колеги биха искали да бъдат част от нещо по-голямо. Получавайки възможност да допринесат за общността, в която самите те живеят, членовете на нашия екип показват своите нестихващи страст и отдаденост да подобрят средата за хората в нужда, година след година.

    Каква е каузата, която TELUS International Europe избра да подкрепи тази година?
    Доброволческата дейност е част от дългогодишната ни подкрепа на общността с увреден слух в България. В България има само три училища за деца със слухови увреждания. Затова през 2016 г. и 2017 г. ние отдадохме нашите сърца, труд и ресурси за реновирането на едното от тях, а именно „Проф. д-р Дечо Денев“ в София. През последните две години работихме и по реновирането на училище „Проф. д-р Стоян Белинов“ в Пловдив, което е второто учебно заведение за деца със слухови увреждания. С инициативата през есента отново си партнираме с фондация „Заслушай се“, за да осигурим един по-добър живот на над 500 деца, които живеят и учат в сградата. Така ние ще им помогнем да се справят с предизвикателствата, пред които са изправени в ежедневието си и да достигнат пълния си потенциал.

    Колко доброволци се включиха в тазгодишното издание на „ТELUS Ден на подкрепа“ и какво свършиха те?
    Тази година в инициативата в София участие взеха над 800 доброволци от екипа на TELUS International, приятели и членове на семействата ни, както и представители на общността на хората със слухови увреждания в България. Заедно ние боядисахме всички коридори и спални помещения, сглобихме 98 нови легла, напълно подновихме три от игротеките, както и облагородихме двора на училището. Допълнително финансирахме подмяната на повече от 20 врати на ученически стаи в сградата.

    По какъв начин компанията популяризира доброволчеството сред членовете на екипа си?
    В TELUS International „да даваме“ не се изразява в това какво сме направили. За нас това е какви сме ние като личности, като екип и като компания. Доброволчеството е част от нашата корпоративна идентичност и нашите ценности. Като допълнение към дейностите, включени в „ТELUS Дни на подкрепа“, създадохме Обществения борд на TELUS във всички региони, в които компанията оперира. Всеки един от тях предоставя финансиране от 100 000 щатски долара на година на различни местни неправителствени организации. Много от нашите колеги участват в тези Бордове в целия свят, както и в подкрепа на различни доброволни инициативи и набиране на средства за каузи, близки до сърцата им.

    Как доброволческите инициативи рефлектират върху ангажираността на екипа Ви?
    Според анализите на Aon Hewitt ангажираността на екипа на компанията е 81%, а броят на напусналите ни служители е винаги с повече от 50% по-малко в сравнение с нашите конкуренти във всички държави, в които оперираме. Вярвам, че тези добри резултати се дължат на активността на TELUS International в сферата на корпоративната социалната отговорност. Нашите служители са основно милениали, които мислят глобално и се стремят да направят света едно по-добро място за живеене. Когато те се присъединят към нашия екип и се запознаят от първо лице с политиката ни да насърчаваме разнообразието и доброволчеството, те осъзнават ролята си както в компанията, така и в обществото като цяло. Тези чувства ги превръщат във вдъхновени и ангажирани членове на нашия екип, които са най-добрите посланици на продуктите и услугите на нашите клиенти, и които остават с нас дълго време, като развиват кариерата си сред съмишленици.

    Каква е Вашата лична мотивация да участвате в тази инициатива?
    Освен че е част от изграждането на по-здрава, по-силна и по-устойчива общност, която да подобри перспективите за бъдещето на стотици деца, дейностите на „TELUS Ден на подкрепа“ като тази в София, са невероятна възможност за мен да се сближа с членовете на екипа и нашите партньори, за да стимулираме общата ни работа и приятелството, което е отличителен белег на нашата култура. Да работим заедно, за да постигнем обща цел за добра кауза, също е вдъхновяващо. И наистина, когато виждам отдадеността на толкова много хора от нашия екип, които се включват доброволно в дейностите, след като са били на работа, без да са почивали, ми напомня колко сме щастливи като организация, да имаме такъв ангажиран и грижовен екип.

    Как виждате "TELUS Ден на подкрепа" след 10 години?
    “TELUS Ден на подкрепа“ стартира в Манила през далечната 2007 г. като единична проява. Днес, тя е забележителна инициатива с организирани 11 събития по целия свят с над 8 250 участници. През 2016 г. отпразнувахме 10-тата годишнина от старта на “TELUS Ден на подкрепа“ и не се съмнявам, че след още 10 години събитията, участниците и най-важното – позитивното въздействие, което оказваме в регионите, в които оперираме, прогресивно ще се увеличават. Ще забележите, че в последните години подкрепяме дейностите, свързани с децата и образованието. В тази връзка се надявам, че нашите целенасочени усилия ще допринесат за израстването на едно по-здраво и по-образовано поколение, което прегръща възможностите, които има. Така вярваме, че ще се прекъсне цикъла на бедността, който съществува в много от регионите, където членовете на наши екипи живеят, работят и отглеждат семействата си.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    17 ноември 2017, 16:08
    Енергийният преход коства на Siemens близо 7 хил. работни места
    Бързият ръст при възобновяемите енергийни източници засегна бизнеса с енергийно и газово обрудване на компанията
    17 ноември 2017, 15:27
    Български мебелни фирми изнасят за британските вериги Tesco и Homebase
    Около 20 хил. души работят в 2 600 фирми за производство на мебели у нас
    17 ноември 2017, 14:13
    Данъчни отклонения в размер на 3 млрд. лв. установи НАП
    Проверките са продължили малко повече от месец
    17 ноември 2017, 09:06
    Нова дебитна карта позволява заплащането с Bitcoin
    Тя ще използва технологиите на Visa за осъществяването на превода