петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2962 прочитания

    Innitel сменя името си на Deskforce

    Компанията стъпи на българския пазар в началото на 2017
    06 декември 2017, 15:10 a+ a- a

    Innitel, водещ доставчик на иновативни софтуерни решения за кол центрове, който стъпи на българския пазар в началото на 2017 г., сменя името си на Deskforce, съобщават от компанията.

    Новата идентичност стана факт едновременно с обявяването на Deskforce, доскоро Innitel, за една от най-бързо развиващите се технологични компании в Израел от престижната класация The Deloitte Technology Fast 50. Включването на Deskforce в класацията се дължи на впечатляващия растеж на компанията от 710% за изминалите четири години.  

    “Естественият растеж на нашата компанията през последните години доказа ефективността на бизнес модела ни. Днес вече сме в позиция да предложим дългосрочна добавена стойност на клиентите си. Deskforce, нашето ново име и визуална идентичност, позволяват да присъстваме на пазара по начин, който по-добре отразява кои сме ние като компания и какви са ценностите, които ни мотивират за всичко, което правим. Те ни дават основа, за да продължим пазарното си развитие и да постигнем целта си за 100% ръст на приходите през 2018 г.” – обяснява Ели Рубин, изпълнителен директор на Deskforce. 

    “С развитието на своите първокласни телекомуникационни услуги, Deskforce навлиза в сферата на изкуствения интелект, машинното обучение и автоматизацията в кол центровете. Предвиждаме растежът ни да продължи, благодарение на комуникационни решения в реално време, използващи облачни технологични модели, които предоставяме на кол центрове и малки и средни фирми, защото те увеличават продуктивността на служителите в отделите по продажба и поддръжка”, коментира Даниел Любитц, директор по техническите въпроси.

    Deskforce е самофинансиращ се стартъп, базиран в Йерусалим, Израел, който в началото на 2017 г. откри офис в София. Компанията предоставя на бизнеса цялостна екосистема от софтуер, основан на облачните технологии, който консолидира бизнес процесите и повишава ефективността на отделите за връзки с клиенти.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 6 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 6 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 6 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 8 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години