вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4145 прочитания

    Китайска онлайн платформа стъпва в България

    21 май 2018, 13:19 a+ a- a

    България има големи шансове да се превърне в туристическа дестинация по новия Път на коприната - китайската инициатива „Един пояс, един път“. Това посочи Ирина Белева, генерален консул на България в Шанхай (2011-2015), съучредител и старши съветник в Българо-китайската асоциация за бизнес развитие, по време на провелия се на 18 и 19 май 2018 във Фестивален и конгресен център (ФКЦ), Варна, Българо-китайски форум „Международни клъстерни политики“.

    Събитието, на което участваха над 50 фирми, клъстери и образователни институции, бе организирано от Институт „Конфуций“ при Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“ и „Черноморски клъстер Иновации и развитие“ с подкрепата на „Клъстер за информационно осигуряване на Черноморския туристически бизнес“ и Консултантски клъстер Веритас.

    Белева конкретизира няколко важни факта в отношенията България – Китай: изборът през март 2018 за концесионер на летище Пловдив на Консорциум, воден от китайския инвеститор HNA Group, предстоящото провеждане в София на Седмата среща на държавните и правителствени ръководители на страните от Централна и Източна Европа и Китай по инициативата „16+1“, откриването на първия по рода си „16+1 Логистичен хъб и Павилион“ в Тракия икономическа зона /ТИЗ/ - Пловдив.

    Именно в ТИЗ предстои да стартира първият съвместен офис на Shenzhen Cross-Border E-Commerce Association и „16+1 Логистичен център и Павилион за електронна търговия със селскостопански и други продукти” – България, съобщи Йовка Янева от Центъра за насърчаване на сътрудничеството в областта на селското стопанство между Китай и страните от ЦИЕ. Така реално ще имаме първата онлайн платформа Китай – ЦИЕ.

    Проектът Момчиловци е основа за развитие на туристическите отношения между нашите две страни, изтъкна в своето изказване Иван Тодоров, председател на УС на „Български център за развитие, инвестиции и туризъм с Китай“. Яна Перпериева, търговски директор на Уолтопия Китай демонстрира успехите на Уолтопия в развитието на активната развлекателна индустрия в Китай.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 25 минути
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 1 час
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 2 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 5 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ
    преди 6 часа
    OpenAI навлиза в Азия
    Първият офис в региона е в Япония
    преди 7 часа