събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9568 прочитания

    Какви са най-желаните коледни подаръци тази година?

    Кои са най-желаните дамски и мъжки подаръци за тази Коледа и кои продукти влизат в Топ 10, показва нова класация на dm
    05 декември 2016, 13:41 a+ a- a

    Дамска тоалетна вода в ценови диапазон 30-40 лева е най-често купуваният коледен подарък от магазините на dm България. На второ място е подаръчен комплект със система за бръснене на стойност 25-30 лева. Това показват данните от първото издание на класацията „dm: Коледен топ 10“. В празничния рейтинг попадат и гримове, бои за коса и кремове за лице.

    Целта на класацията е да помогне на хората при избора на коледни подаръци. Тя е изготвена на база продажбите в периода 1-31 декември 2015 на най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки в България. Като „дрогерийни“ се определят продукти за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, за здравословен начин на живот като био храни, натурална козметика, хранителни добавки и други.

    Парфюми с lifestyle имена
    Най-търсените парфюми са във флакони от 50 мл. Това са дамски аромати в категория „lifestyle парфюмерия“. Тези продукти носят името на знаменитост или на популярен моден бранд. Чрез тях много хора изразяват начина си на живот, следвайки модата и lifestyle-а на известните личности (Дейвид Бекъм, Бионсе, Кейти Пери, Антонио Бандерас и други).

    Търсени марки парфюмерия са: Guess, Mexx, s.Oliver, Tom Tylor и др., а другата основна категория е така наречената „масова“ парфюмерия (Adidas, Nike, Playboy, Lamis, La Rive и други).

    Комплект със система за бръснене е най-желан за мъжете
    На второ място в класацията „dm: Коледен топ 10“ е категорията „Подаръчни комплекти“. Победителят в нея е комплект за мъже на цена 25-30 лева. Той включва не само модерна система за бръснене на водещ производител, но и гел за бръснене 175 мл. и афтършейв от 50 мл.

    Над 100 вида подаръчни комплекта
    Победителят в категорията е само един от над 100 подаръчни комплекта, които се предлагат от dm България. Най-търсени са мъжките комплекти, но на голяма популярност се радват и тези за дамите. Например, на второ място в категорията са комплектите за тяло. Те са на цена 10-25 лева и в зависимост от вида си съдържат комбинации от продукти като: душ гел, сапун, мляко за тяло, скраб за тяло и други.

    Класацията „dm: Коледен топ 10“ на най-купуваните стоки в периода 01.12.-31.12.2015г. по оборот

    На трето място са комплектите с парфюм или декоративна козметика. Най-често купуваните са в ценовия диапазон 12-20 лева. „Ароматните“ обикновено съдържат тоалетна вода, спрей дезодорант или рол-он стик. Комплектите с козметика крият в себе си спирали за очи и палитри със сенки.

    Много популярни са и сетовете за лице. Най-често купуваните са на цена 12-15 лева. Те могат да съдържат дневен и/или нощен крем, дегримьор, несесер и други.

    Повече блясък за дамите
    Веднага след победителите „Парфюми и „Подаръчни комплекти“ се нарежда категория „Грим за очи“, в която доминира ветрилообразна спирала за мигли на цена 9-15 лева. После е боя за коса, цвят „Кестеняво“ за 13-18 лева. На 5-то място е дневен крем за лице на цена 10-15 лева, като тук явно по-важната цел е да се предпази кожата от зимните студове. Продуктите за красота в класацията се допълват от фон дьо тен цвят „Златен беж“ за 25-30 лева и от гланц за обемни устни.

    10 незабравими преживявания за 10 късметлии
    За Коледа dm България ще подари и 10 незабравими преживявания на 10 късметлии, пазарували във веригата през месец декември 2016 година на стойност над 25 лева. На томболен принцип могат да бъдат спечелени плуване с делфини, полет с парапланер над Сопот или с парашут над морето, преход с коне и пикник в Родопите, рафтинг или гмуркане с акваланг и други. Така всеки може да си подари реализацията на една мечта за празниците.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 17 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 18 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 18 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 20 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години