сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1615 прочитания

    Културно-историческия туризъм все по-важен за страната ни

    Поради голям интерес се работи върху маршрут за религиозен и исторически туризъм
    19 септември 2014, 14:08 a+ a- a

    Осем процента от туристите, които посещават страната ни, го правят заради културно-историческото наследство на България. Това заяви зам.-министърът на икономиката с ресор туризъм Бранимир Ботев по време на Седмия Черноморски туристически форум във Варна.

    Според него сезонният туризъм се е изчерпал преди 15 години и туристите обикновено искат да съчетаят почивката си с културен или религиозен туризъм, свързан с местните обичаи. В момента се разработва специален маршрут за исторически и религиозен туризъм заради повишения интерес от страна на руските туристи у нас, уточни още Ботев.

    От началото на годината до момента чуждестранните туристи са с 6,7% повече в сравнение със същия период на миналата година, а директният принос към бюджета е в размер на 3,2 млрд. евро.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 минути
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 39 минути
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 1 час
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 3 часа
    преди 6 часа
    преди 7 часа
    EY и denkstatt се обединяват в една от най-големите консултантски компании в областта на ESG у нас
    denkstatt става част от мрежата на EY в Австрия, България, Румъния, Унгария и Словакия и ще бъде позната под марката EY denkstatt