четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3014 прочитания

    Министерството на туризма започва да рекламира Лято'2016 от септември

    От сега се подготвя програмата за реклама на българския туризъм за догодина
    24 юли 2015, 10:36 a+ a- a

    Туристическият сезон Лято'2016 в страната трябва да започне да се рекламира още от септември. Това стана ясно по време на обсъждането на Програмата за реклама на страната 2016 в рамките на Националния съвет по туризъм, съобщиха от Министерството на туризма.

    Министър Николина Ангелкова обясни, че в последните месеци е провела срещи с големи туроператори от Франция, Германия, Великобритания, Италия и др. и всички те са били категорични, че възможностите за летен туризъм трябва да започнат да се рекламират още от септември тази година. Основната причина за това е, че туристите от целевите за страната ни пазари планират почивките си между 6 и 12 месеца по-рано.

    Освен традиционните за нас зимен и летен туризъм, страната е атрактивна дестинация и със специализирания си туризъм. Затова министерството ще продължи да акцентира върху културно-историческия туризъм, който може да направи България разпознаваема пред света.

    Българските туристи са сред най-важните клиенти на туристическия сектор, затова рекламната кампания ще постави акцент върху тях. На второ място са целевите пазари, съседните страни и останалата част от Европа, уточни Ангелкова. Ще продължи и работата за привличане на туристи от далечни дестинации, но това е дългосрочна стратегия за развитие, която ще даде резултат в следващите 5 години, обясни още Ангелкова.

    Рекламната кампания за българския туризъм през 2016 ще почива на няколко основни опорни точки: дигитален маркетинг; лично отношение – известни личности ще рекламират страната пред своите сънародници, и представяне на България на водещи международни туристически изложения, форуми и др.

    Министерството планира да представи България със специализирани щандове на над 40 международни туристически изложения. Ще се работи и за организирането на тематични изложения на открито в държави, които са сред целевите ни пазари и/или са сериозни генериращи пазари. Сред заложените дейности има и стратегическото партньорство с големи международни туроператори, както и с нискотарифни авиокомпании.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 45 минути
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 5 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 6 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 7 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам
    преди 23 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 23 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.