четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    13255 прочитания

    Ивайло Иванов, „Тайтън Гейт”: Част от по-опитните и квалифицирани специалисти в страната мигрират в София

    Защо българска ИТ компания с главен офис във Варна планира разрастване в София, разказва оперативният директор на PubGalaxy – част от „Тайтън Гейт”
    29 октомври 2015, 10:13 a+ a- a

    Вижте какво сподели Ивайло Иванов, оперативен директор на PubGalaxy

    „Тайтън Гейт”е българска IT компания, с главен офис във Варна. Компанията стартира първият си проект PhoneArena през 2001, а преди две години започва да развива и проектът PubGalaxy -  платформа за продажба на онлайн рекламно пространство в реално време. Проектите на компанията са насочени към международния пазар и в частност англоговорящите страни.

    Наскоро „Тайтън Гейт”обяви, че ще открие офис и в София, което беше причината да потърсим представители на компанията, за да споделят защо планират да се разрастват именно в София, където присъстват много технологични компании и конкуренцията за ИТ хора е огромна. 

    Вижте какво сподели Ивайло Иванов, оперативен директор на PubGalaxy. 

    Г-н Иванов, разкажете ни за вашата компания – кога е създадена, коя е вашата основна дейност?
    „Тайтън Гейт”е българска технологична компания, с главен офис във Варна, чийто продукти са насочени към международния пазар. 
    През 2001 стартира първият ни проект - PhoneArena – уебсайт, посветен на новини и ревюта за мобилни телефони и света около тях, в момента един от трите най-големи сайта в тази сфера глобално. От създаването си до момента PhoneArena.com се превърна във ветеран в публикуването на новини, видео материали и спецификации за мобилни устройства с над 26 милиона месечни читатели. Сайтът е достоверен източник, цитиран от много онлайн медии в индустрията.  
    Вторият ни проект - PubGalaxy се появи по-късно - през 2013 - и представлява платформа за продажба на онлайн рекламно пространство в реално време. Базирайки се на опита си, придобит като собственик на уебсайт, ние създадохме продукт, комбиниращ различни платформи и нашия личен know-how, за да доставим максимално добри резултати при менажиране на рекламното пространство на други големи международни уебсайтове. Така, по-малко от 2 години след това, работим с над 250 партньори и над 1000 сайта, сред които са и световноизвестни онлайн медии, като Venturebeat. 

    Към момента колко служители имате и какъв тип специалисти са те?
    Проектът на PhoneArena е от над 20 специалисти, като автори, редактори, програмисти, видео и дизайн специалисти, бизнес развитие. Проектът PubGalaxy включва екип от над 40 специалисти, разпределени в отдели „Продажби“, „Акаунт мениджмънт“, „Технически операции“,  „Анализатори на данни“, „Бизнес развитие“ и др. Имаме и административен екип, който поддържа операциите и на двете дивизии.

    Обявихте, че ще откривате офис в София. В София има огромна конкуренция за кадри и все по-често компании от София търсят начин да се разрастват извън столицата. Вие правите обратното. Защо? 
    Причината да сформираме екип и в столицата е, че част от по-опитните и квалифицирани специалисти в страната мигрират в София.  Тъй като нашият бизнес се развива доста динамично, нуждите ни за нов персонал са не само постоянни, но и ориентирани към хора с разнороден опит и глобална визия. С присъствието си на работния пазар в София  се надяваме на по-бързи темпове на наемане и достъп до по-голям кръг от квалифицирани специалисти. В момента набираме хора, които имат опит в дигиталната реклама и са готови да работят с международни клиенти и партньори. Поради разрастването на организацията ни имаме нужда и от висш мениджмънт, като директор маркетинг и директор клиентски услуги. 

    По-какви проекти ще работят хората в София?
    Търсим хора за екипа на PubGalaxy, който както казах, е в областта на интернет рекламата. Към момента вече започнахме наемането на кадри за отдел „Продажби“, като предстои скоро да дефинираме кои ще бъдат и другите екипи, за които ще наемаме колеги. Вероятно това ще бъдат „Бизнес развитие и „Акаунт мениджмънт“. Динамичното ни разрастване налага и честото сформиране на нови отдели, като пример за отдел, който предстои да сформираме, е „Анализ на данни

    В София възнагражденията са на по-високи нива в сравнение с Варна, както и другите градове в страната. Това не беше ли пречка пред решението да откриете офис именно в София?
    Набирането на качествени кадри и сформирането на добри екипи са ключови за нашето развитие и сме готови да инвестираме повече средства и усилия за постигането на тези цели. Компанията се развива с много добри темпове и можем да си позволим тази експанзия към столицата.

    Вие вече търсите служители за екипа в София. Какво показват наблюденията ви – има ли разлика дали търсиш добър специалист  в София или Варна.  Кои са приликите и кои са разликите, ако сравним двата града.
    Рано е да споделим някакви статистки, защото сме в началото на процеса на набиране на хора.

    Трудно ли е за една българска компания да се конкурира на пазара на труда с големи, международни и разпознаваеми фирми?
    Със сигурност има конкуренция с големите компании, макар че те основно разчитат на бранд имиджа си при наемане на служители. Всъщност нивото на заплащане в „Тайтън Гейт“ по никакъв начин не отстъпва на това в големите и популярни компании, а предлаганите от нас социални придобивки значително надвишават тези в другите фирми. Освен че имаме чудесни условия на работа, с които малко фирми могат да се похвалят - просторни и съвременни офиси с кътове за почивка, осигурени закуска, кафе, сокове, снаксове, имаме и допълнителни бенефити, като частна медицинска застраховка, бонус при раждане на дете, растящ платен отпуск със стажа, възможност за работа от къщи и много други. 
    От друга страна, шансовете за растеж в добре разпознаваемите фирми са по-ограничени, отколкото в по-малко популярни, като „Тайтън Гейт“. Големите организации имат трайно установени структури и процеси и много често те са тромави и бюрократични, което прави процеса на професионално развитие по-бавен. Ние предлагаме много динамична и стимулираща среда, където талантите и постигнатите резултати се забелязват своевременно и се поощряват постоянно. Тъй като компанията се разраства бързо, при нас често се отварят нови възможности за развитие , като при наличие на такива даваме първо шанс на колегите ни вътре в организацията, преди да потърсим кадри отвън.

    На какъв етап е сформирането на екипа и кога очаквате да откриете офиса си в София?
    Офисът ни отваря врати официално на първи ноември тази година, но сформирането на екипа е в начален стадий. Започваме с няколко колеги за отдел „Продажби“, които ще преминат едномесечно обучение във Варна. Междувременно ще продължим кампанията по набиране на кадри и за другите планирани отдели. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 6 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 10 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 11 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 12 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам