четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2500 прочитания

    Повечето потребители в Европа имат желание да използват биометрични данни при плащания

    За 80% от хората най-удобно е използването на пръстови отпечатъци, показва ново проучване
    19 октомври 2016, 10:20 a+ a- a

    Мнозинството европейци посочват на първо място банките (85%) и компаниите за разплащания (81%) като организациите, към които имат най-голямо доверие за въвеждане на биометрична идентификация при потвърждаването на самоличността, следвани от световните онлайн брандове (70%) и компаниите за смартфони (64%). Нивото на доверие бележи значителен ръст през последните две години – с 20% повече спрямо 65% през 2014, когато се провежда за първи път проучването на Visa „Биометричните разплащания“.

    Проучването „Биометричните плащания“ е изготвено от агенция за проучвания Populus по поръчка на Visa. То е осъществено в 7 европейски държави – Великобритания, Швеция, Испания, Франция, Германия, Италия и Полша. Цялата извадка обхваща 14 236 души или около 2 000 анкетирани във всяка държава.

    Почти две-трети от потребителите (64%) биха искали да използват биометрията като начин за потвърждаване на плащане, а по-доброто познаване на процеса повишава доверието на британските потребители, показва още проучването. Растежът при мобилните разплащания с пръстови отпечатъци, като начин на идентификация, извежда на фокус ползите на биометрията, поради което 80% от участниците в проучването споделят, че най-удобно за тях е разпознаването на пръстови отпечатъци. Именно тази форма на биометрична идентификация се смята за най-сигурният начин на разплащане (88%) спрямо други видове биометрична идентификация, като сканиране на ириса (83%) и лицево разпознаване (65%).

    „От тестване на гласово разпознаване до поведенческата биометрия като начин на идентификация, вече наблюдаваме положителните стъпки към въвеждането на тази технология от множество финансови институции. Доверието на потребителите в идентификацията и съхранението на биометричните им данни осигурява на банките идеалния сценарий, който им позволява да предоставят търсена от потребителите услуга, носеща ползи и за тях самите. Тази нова революция в разплащанията дава изключителни възможности на банките“, споделя Кевин Дженкинс, изпълнителен директор на Visa за Великобритания и Ирландия.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 1 ден
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 2 дни
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 2 дни
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места