четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3030 прочитания

    Вижте 5 от най-популярните ТВ реклами за тази седмица

    Класацията е по данни за отзвука от видеата в различни дигитални канали за периода 29.08-5.09
    05 септември 2017, 11:25 a+ a- a

    Най-популярната телевизионна реклама за последните 7 дни е на застрахователната компания State Farm. Това сочат данни от платформата ispot.tv, която наблюдава поведението на аудиторията в САЩ в реално време. Отчетени са всички гледания на видеoтo онлайн, действията в социалните медии и търсенията, свързани със спота.

    В челната петорка намери място рекламен спот, част от кампания против тютюнопушенето. Във видеото се защитава тезата, че компаниите, произвеждащи цигари, целенасочено таргетират за свои клиенти хора с психични заболявания, които са склонни към пристрастявания. Клипът е спонсориран от неправителствената организация American Legacy Foundation, която наскоро се преименува в Truth Initiative.

    На 5-о място се класира видео на Victoria's Secret. Видеото показва кадри с модели и последната колекция бельо на бранда, заедно с посланието на модната линия.

    Ето и кои са 5-те реклами с най-голям отзвук в интернет за последните 7 дни:

    1. State Farm, 'Starting Today'

    Отзвук в интернет: 6,39%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $3,182,086

    2.Adidas, 'Original Is Never Finished' Feat. James Harden, Snoop Dogg

    Отзвук в интернет: 5,52%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,890,709

    3.Truth, 'Business or Exploitation: Mental Health Report'

    Отзвук в интернет: 5,39%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,722,131

    4.Windows 10, 'Teacher Toney Jackson Brings Creativity'

    Отзвук в интернет: 1,9%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $2,906,436

    5. Victoria's Secret Sexy Illusions TV Spot, 'Nothing' Song by Two Feet

    Отзвук в интернет: 1,37%. Прогнозен бюджет за телевизионни излъчвания: $1,182,468

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 15 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 15 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 16 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 17 часа
    преди 20 часа