неделя, 19 ноември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6489 прочитания

    Каква е тайната на успешния бранд?

    Вижте какво сподели световноизвестният маркетингов експерт Марти Нойемаер по време на своя семинар в София
    17 април 2013, 14:44 a+ a- a

    Една от най-трудните и най-важните задачи пред бранда е да остане фокусиран, заяви Марти Нойемаер - дизайнер, писател и бизнес консултант с над 20-годишен опит в сферата на маркетинга. По думите му тайната на успешните компании е, че не се опитват да направят всичко, а едно нещо, но наистина добре.

    По време на своя семинар в София, организиран от консултантска фирма „Пауър Бранд”, авторът на популярната поредица „Whiteboard” посочи ключовите въпроси, които определят фокуса на даден бранд. Според Нойемаер успешната организация трябва да може да определи своята идентичност, своя бизнес, като открои конкурентните си предимства и да може да обясни защо това, което прави, е важно.

    „Гарантирам ви, че ако отправите тези въпроси към ръководителите в дадена компания, те няма да могат да ви отговорят, защото обикновено не гледат на нещата от същия ъгъл. Но трябва да ги накарате да мислят по този начин, защото ако компанията не знае какво прави и защо то е важно, как бихте могли да изградите силен бранд?”, коментира маркетинг експертът. Той оприличи връзката между енергията на дадена компания и нейния фокус с тази между чука и пирона.

    „Фокусът е като остър пирон, а енергията на компанията – като голям чук. Ако нямате голям чук, по-добре бъдете изключително фокусирана компания. Тогава дори малък чук ще свърши работа. Обратно, ако нямате остър пирон, по-добре да имате много енергия. Това е и начинът, по който много от големите компании оцеляват. Всъщност те са доста неефективни, но разполагат с пари”, посочи Марти Нойемаер.

    Защо компаниите трябва да се стремят да се фокусират върху своята основна дейност? Вижте какво сподели Марти Нойемаер по време на своя семинар в София
    Нагоре
    Отпечатай
     

    17 ноември 2017, 16:08
    Енергийният преход коства на Siemens близо 7 хил. работни места
    Бързият ръст при възобновяемите енергийни източници засегна бизнеса с енергийно и газово обрудване на компанията
    17 ноември 2017, 15:27
    Български мебелни фирми изнасят за британските вериги Tesco и Homebase
    Около 20 хил. души работят в 2 600 фирми за производство на мебели у нас
    17 ноември 2017, 14:13
    Данъчни отклонения в размер на 3 млрд. лв. установи НАП
    Проверките са продължили малко повече от месец
    17 ноември 2017, 09:06
    Нова дебитна карта позволява заплащането с Bitcoin
    Тя ще използва технологиите на Visa за осъществяването на превода