четвъртък, 25 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10194 прочитания

    Каква е тайната на успешния бранд?

    Вижте какво сподели световноизвестният маркетингов експерт Марти Нойемаер по време на своя семинар в София
    17 април 2013, 14:44 a+ a- a

    Една от най-трудните и най-важните задачи пред бранда е да остане фокусиран, заяви Марти Нойемаер - дизайнер, писател и бизнес консултант с над 20-годишен опит в сферата на маркетинга. По думите му тайната на успешните компании е, че не се опитват да направят всичко, а едно нещо, но наистина добре.

    По време на своя семинар в София, организиран от консултантска фирма „Пауър Бранд”, авторът на популярната поредица „Whiteboard” посочи ключовите въпроси, които определят фокуса на даден бранд. Според Нойемаер успешната организация трябва да може да определи своята идентичност, своя бизнес, като открои конкурентните си предимства и да може да обясни защо това, което прави, е важно.

    „Гарантирам ви, че ако отправите тези въпроси към ръководителите в дадена компания, те няма да могат да ви отговорят, защото обикновено не гледат на нещата от същия ъгъл. Но трябва да ги накарате да мислят по този начин, защото ако компанията не знае какво прави и защо то е важно, как бихте могли да изградите силен бранд?”, коментира маркетинг експертът. Той оприличи връзката между енергията на дадена компания и нейния фокус с тази между чука и пирона.

    „Фокусът е като остър пирон, а енергията на компанията – като голям чук. Ако нямате голям чук, по-добре бъдете изключително фокусирана компания. Тогава дори малък чук ще свърши работа. Обратно, ако нямате остър пирон, по-добре да имате много енергия. Това е и начинът, по който много от големите компании оцеляват. Всъщност те са доста неефективни, но разполагат с пари”, посочи Марти Нойемаер.

    Защо компаниите трябва да се стремят да се фокусират върху своята основна дейност? Вижте какво сподели Марти Нойемаер  по време на своя семинар в София
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 6 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 11 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 11 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 12 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам