Всяка година Gallup прави допитване сред служителите в САЩ, за да установи нивото на тяхната ангажираност. Данните от изследването тази година разкриват, че по-малко от една трета (31.5%) са били ангажирани към работата си през 2014. Повече от половината (51%) не са ентусиазирани от нея, а 17.5% се чувстват абсолютно отчуждени от работата си.
Но как Gallup измерва ангажираността? С помощта на 12 ключови въпроса. Тези индикатори могат да бъдат приложени за оценка на ангажираността на служителите във всяка една компания. Вижте кои са те:
1. Знам какво се очаква от мен на работното ми място.
2. Имам нужните ресурси и условия, за да си свърша добре работата.
3. На работа всеки ден имам възможност да правя това, в което съм най-добър.
4. През последните седем дни получих признание или поздравление за добрата работа.
5. Моят супервайзор ме зачита като човек.
6. Някой в работата ме окуражава да се развивам.
7. Някой в работата е говорил с мен за моя прогрес през последните шест месеца.
8. Мнението ми се зачита.
9. Мисията/целите на компанията ме карат да мисля, че моята работа е важна.
10. Колегите ми се сараят да си вършат работата качествено.
11. През последната година имах възможност да се уча и израствам.
12. Имам приятел в работата.