неделя, 24 юни 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2813 прочитания

    Lidl развива предприемаческите умения на децата с ново приложение

    То е насочено към деца над 8-годишна възраст
    10 януари 2018, 15:45 a+ a- a

    За първи път Lidl пуска детско приложение, с което децата могат да създадат свой виртуален Lidl магазин и да развиват предприемаческите си умения. Приложението носи името My Lidl Shop (Моят Lidl магазин) и е насочено към деца над 8-годишна възраст.

    С него те могат едновременно да се забавляват, да учат чрез игра, да развиват своите умения и да се уверят колко интересно е да създадеш и да се грижиш за свой собствен магазин.

    След успешния старт на играта в 14 Lidl страни, сред които Португалия, Австрия, Великобритания и Франция, приложението вече е и у нас и може да бъде свалено от Google Play и App Store.

    В България My Lidl Shop е част от най-голямата инициатива за деца на компанията „Lidl – за твоето дете", която веригата стартира през изминалата година и която цели да допринася за пълноценното израстване на децата и да помага на родителите в грижата им за тях.

    Приложението е следващата стъпка в посока развитие на талантите – една от трите ключови области – заедно с балансираното хранене и активния начин на живот – върху които инициативата фокусира своите усилия.

    Със старта на новото приложение Лидл България дава възможност на всички малки таланти да се запознаят с тайните на търговията и чрез забавление и игра да развиват умения, способности и бърза мисъл.

    Също като в истински Lidl магазин, най-интересното предизвикателство пред малчуганите е да построят своя магазин и да го превърнат в предпочитано място за клиентите. За целта децата разполагат с всичко необходимо – разнообразие от стоки, любезен персонал, нужното оборудване – от пазарски колички до хладилни витрини, и дори склад, от който да зареждат магазина си с пресни и качествени продукти. В самото начало малчуганите имат само няколко регала с основни артикули, но грижейки се за удовлетвореността на своите клиенти, поддържайки чистотата и следейки за свежестта на продуктите, те натрупват капитал, с който постепенно развиват своя магазин. И за да е приключението пълно, приложението може да отведе децата и техните родители и в истински Lidl магазин.

    За да натрупат по-голям капитал, децата трябва да сканират реални Lidl продукти. Те могат да ги сканират с телефона си директно от регала в магазина, без това да е обвързано с покупка.

    Така My Lidl Shop лесно и бързо се превръща в забавление не само за децата, но и за цялото семейство.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    22 юни 2018, 14:22
    „Софарма Трейдинг“ разширява операциите си в Сърбия
    Компанията планира да разшири националното си присъствие в Сърбия като основа за развитие в региона на Източна Европа
    22 юни 2018, 13:51
    Milestone Systems ускорява иновациите и увеличава капацитета за развитие с 45%
    Част от тази инвестиция ще бъде насочена към офиса на компанията в София
    22 юни 2018, 09:47
    Интерактивен технологичен център за деца и младежи отваря врати в София Тех Парк
    TechnoMagicLand е проект на българската софтуерна компания „ТехноЛогика“ и подготвя днешните деца за професиите на бъдещето
    22 юни 2018, 09:33
    Столичната община стартира кампания за алтернативно предвижване в градска среда
    София е европейската столица с най-много автомобили на глава от населението, а в 70% от колите се вози само по 1 човек