През него потребителите ще могат да разглеждат автомобили
Hyundai и Amazon подписаха споразумение за съвместна работа по създаването на виртуален шоурум за автомобили, в който потребителите ще могат да сравняват цени, да четат коментари и да запазват час за изпробване на продуктите при локалния дилър.
„Автомобилната индустрия се променя, исканията на клиентите и очакванията им са за лесни, ефективни и ясни методи за покупка“, разказва Дан Еванс, главен маркетингов директор на Hyundai Motor America.
Дигиталният шоурум ще залегне в секцията за автомобили на Amazon. Тя съществува от 2016 насам и в нея потребителите могат да намерят коли от различни марки.
Подходът на Hyundai е малко по-обширен, разполагайки със собствена страница на марката. Освен това компанията предлага най-подходящите модели в зависимост от предпочитанията на клиентите и историята им с покупки в Amazon.
Запазването на час за шофиране става след избирането на желания модел. Колата може да бъде доставена до дома на потребителя или изпробвана в най-близкия магазин на марката.