петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2965 прочитания

    Хуманоиден робот обслужва клиенти в магазин в Токио

    Аико Чихира може да бъде видяна от широката публика за първи път
    20 април 2015, 10:32 a+ a- a

    Аико Чихира е робот с човешки черти, който говори и се движи като човек. Докато говори тя мига, движи устните си и се кланя. Аико е разработка на японската компания Toshiba и до момента е показвана само на технологични изложения.

    Сега обаче, в продължение на 3 дни, тя ще помага на посетителите на магазина Mitsukoshi като ги упътва и им предоставя различна информация за магазина.

    Аико може да провежда елементарни разговори на два езика - японски и езикът на жестовете. От компанията планират в скоро време тя да проговори и китайски и английски.

    Тя ще помага на клиентите на Mitsukoshi на входа на магазина в продължение на 3 дни, след това ще бъде преместена на 7-я етаж, където ще остане до 5-ти май.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 24 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 16 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 16 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 18 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ