Новата технология ще позволи намаляване на разхода на гориво
Новото поколение на Ford Fiesta ST ще използва трицилиндров двигател, който ще може да изключва един от цилиндрите си и да работи само с 2. Моторът ще се появи на пазара в началото на 2018.
Това е второто поколение на трицилиндровата технология на Ford. Въпреки че е малък по обем, агрегатът ще е способен да генерира 197 конски сили. Този, използван във Fiesta ST, ще е с обем 1,5 литра, а стандартните Fiesta и Focus ще получат 1,0-литров двигател, който също ще е способен да изключва третия цилиндър.
Преминаването в икономичен режим на работа ще става при движение по магистрала, когато цялата мощност на мотора не е необходима за поддържането на скоростта. По данни на Ford технологията ще подобри разхода на гориво с 6%.