Нова методология ще обработва само елементите от видеото, на които потребителят може да обърне внимание
Джоакуин Куинонеро, директор на отдела за приложно машинно обучение във Facebook разкри как компанията възнамерява да подобри изживяването от гледане на 360-градусови видео клипове. С възможността за машинно обучение Facebook ще предвижда накъде ще погледне зрителят и ще обработва само частите от видеото, към които е насочено вниманието.
Куинонеро дава за пример проблемите с по-бавната връзка към интернет или устройствата с по-ниски работни показатели. При тях потребителите често се сблъскват с размазано и необработено видео, когато насочат вниманието си към нов обект от 360-градусовия клип.
От Facebook споделят, че след тестването на модела им за предвиждане на движенията на главата на потребителя, компанията е успяла да увеличи резолюцията на видео клипа с 39% и да подобри изживяването при гледане на видео през устройства с по-бавен интернет.