Рекламната платформа Grabb-It превърна страничните стъкла на автомобили в пълноцветни екрани, пускащи клипове според локацията. Те са видими за пешеходци и останалите участници в движението и са предназначени да навлязат в услугите за споделяне на превозни средства или автомобили за доставка. Според Grabb-It това ще позволи на компаниите да привлекат допълнителни средства от услугите си.
Grabb-It са положили материал към задното стъкло откъм паважа. Той превръща прозореца в екран, но позволява отварянето на стъклата. В колата е монтиран малък прожектор, насочен към екрана. Изображението е достатъчно ярко, за да бъде видяно отвън.
Прожекторът ще работи само когато колата не се използва от пътници. В момента Grabb-It използва прожектори от други производители, но работи по собствена система, която ще може лесно да бъде монтирана във всеки автомобил. Компанията ще покрива разходите по инсталацията. Демонтирането също е лесно и няма да оставя следи по автомобила.
В момента Grabb-It изпробва системата си с 25 таксита в Сан Франциско, които печелят по близо 300 долара на месец от 40 часа работа на седмица.