петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2335 прочитания

    За първи път у нас човек може да стане клиент на банка без да я посещава

    Процедурата средно отнема около 15 минути
    22 май 2020, 09:17 a+ a- a

    Пандемията от COVID-19 променя потребителското поведение. Данните показват, че в този период има ръст на потреблението на дигитални канали. Той се наблюдава за банкови операции, но и за всяко друго потребление. Според информация на дигиталната платформа за потребителско банкиране The Financial Brand, 40% от потребителите вече пазаруват повече онлайн отколкото във физическите магазини, 38% поръчват храна за вкъщи, а 31% повече ще използват мобилното и онлайн банкирането си.

    „Статистиката ясно показва, че има ръст на тенденциите за използването на дигиталните канали - за банкови операции, но и за всякакво потребление - закупуване на стоки и услуги от хранителни стоки, инвестиция в образование и знание през онлайн платформи, до сключване на споразумения по мораториум мерките“, коментира на първата онлайн банкова пресконференция, организирана от УниКредит Булбанк, Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на банката.

    Думите й бяха потвърдени и от заместник-главния оперативен директор на УниКредит Булбанк и член на УС Септимиу Постелнику. „Промените, които наблюдаваме в потребителското поведение, ще останат и след като отмине непосредствената опасност от пандемията".

    Участие в пресконференцията взе и Джакомо Волпи, директор Банкиране на дребно и член на УС на УниКредит Булбанк. Той разказа за новите тенденции в поведението на клиентите на УниКредит Булбанк. В периода януари-април УниКредит Булбанк отчита 54% ръст на битовите плащания през Булбанк Мобайл. За същия период обажданията към Центъра за контакт с клиенти нараства с 23%. Любопитно е, че тенденцията се запазва и при подаването на заявления за мораториум. Делът на електронно подписаните анекси е 46%, обясняви Джакомо Волпи.

    По време на пресконференцията за първи път у нас директорът Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк представи възможността човек да стане клиент на банката без задължително да посещава филиал. Услугата вече е достъпна за българки граждани над 18 години. Единственото, което трябва да направят желаещите да станат клиенти на УниКредит Булбанк, е да свалят приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл и да следват стъпките за откриване на нова сметка. Те включват процес по дистанционна идентификация чрез селфи.

    Юлиан Влахов, директор на управление Алтернативни канали в УниКредит Булбанк представи цялата процедура по откриване на нови клиенти и обясни, че средно отнема около 15 минути, а таксата за нея е 1.60 лева месечно. „Благодарение на най-модерните технологии, само в рамките на няколко минути се открива нова банкова сметка с дебитна карта към нея и мобилно банкиране. Дебитната карта е без такси за теглене на всички банкомати на банката, а мобилното банкиране дава възможност за използване на широк спектър от банковите услуги изцяло през телефона си. Така всеки, който има нужда от сметка за заплата, стипендия, издръжка или друго, получава достъпна и пълна банкова услуга през телефона си“, допълва Влахов.

    Участниците в пресконференцията се обединиха около идеята, че макар дигитализацията да става все по-съществена част от банкирането, филиалите ще продължат да имат важна роля за клиентите, но ще предлагат повече консултантски услуги.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 6 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 6 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 7 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 9 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години