„Едно от хубавите неща в САЩ е, че имаме възможност да се проваляме. И след това да станем, да се възстановим и да започнем отначало”. С тези думи Върн Харниш, световен експерт по предприемачество, започна лекцията си в София в рамките на конференцията SEE Growth Summit 2014.
Според него много е важно, че в САЩ ако се провалиш, не ти лепват етикет на неуспял човек. По думите му някои от най-добрите ни постижения са резултат от предишни неуспехи.
„Ако има нещо, което бих ви препоръчал да промените в политиката или мисленето си, то това би било да промените малко отношението си към провала, защото той е жизнено важна стъпка по пътя към успеха”. С тези думи Върниш се обърна към мениджърите в залата.
Успехът изисква време: примери с Apple и Starbucks
Той подчерта също, че успехът изисква време. И даде пример с Apple и Starbucks, които едва след 25 години постигат значителен успех.
Един от главните разработчици на BgGPT и докторант в INSAIT разказва пред Economy.bg за възможностите на българския изкуствен интелект и как бизнесът може да го ползва