Как мислят и подхождат хората с високи постижения в живота?
Робин Шарма вече повече от 20 години консултира и работи отблизо с едни от най-богатите и успелите хора в света. Базирайки се на своя опит и впечатления от работата си с тях, той споделя впечатления си за техния начин на мислене и работа. В това видео той дава метод, с които можем да станем 100 пъти по-продуктивни. Методът включва четири правила и се базира на поведението на хората, постигнали най-много в живота. Ето кои са тези правила:
1. Правилото 90/90/1. Прекарайте следващите 90 дни от живота си като отделите първите 90 минути от работния си деня си за най-важни неща, от които зависи вашия напредък и положителна промяна. Според Робин Шарма голяма част от хората пропиляват най-ценната си част от деня за незначителни и безсмислени дейности. Проучванията показват, че сутрин фокусът ни е най-голям, имаме най-много енергия и сме най-продуктивни.
2. Способност за пълно фокусиране и изолиране от заобикалящата среда. Най-продуктивните хора в света умеят да се изолират от шумовете и всички разсейващите фактори наоколо и да се фокусират на 100% в това, което правят. Те не проверяват телефона си след всяка нотификация, не отварят моментално всеки новопристигнал имейл или нов пост в социалните мрежи.
3. Подбирайте обкръжението си много внимателно. Най-добрият начин да подобрим поведението си, е като се обградим от хора, които имат не по-малки амбиции и заряд за постижения от нашия. Ако искате да постигнете повече, заобиколете се с хора, които имат повече и постигат повече. Подсъзнателно ние попиваме емоциите и копираме поведението на хората, с които най-много общуване. Ако се обградим с негативно настроени хора, които мислят пораженчески, то и ние ще се превърнем в жертва.
4. Бъдете минималисти. Тайната на гениите не е в сложността, а в опростяването. Най-великите артисти, предприемачи, бизнес лидери, художници и т.н. дължат своя успех на фокуса си върху много малко нещо. Бъдете минималисти във всяка една сфера в живота. Фокусирайте се само върху няколко проекта, само върху най-важните клиенти, само върху няколко дейности. Подредете приоритетите си и се фокусирайте върху тях.
Вижте видеото: