четвъртък, 21 септември 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4146 прочитания

    Иван Георгиев оглави Starbucks България

    Георгиев ще отговаря за обектите на Starbucks в София и Бургас, както и за бъдещите активности на компанията в страната
    07 юли 2017, 13:46 a+ a- a

    Иван Георгиев застава начело на Starbucks България, обявиха от AmRest, регионален франчайзер на популярната верига за кафе. Георгиев ще отговаря за обектите на Starbucks в София и Бургас, както и за бъдещите активности на компанията в страната.

    Иван Георгиев притежава 10-годишен професионален опит в KFC и Burger King, управлявани от AmRest в България. Той е бакалавър по „Бизнес администрация“ и магистър по „Маркетинг мениджмънт“ в УНСС. Стартира кариерата си като служител в ресторантите на KFC и впоследствие преминава през всички мениджърски позиции.

    „За мен е професионално предизвикателство и изключителна възможност да поема поста на регионален мениджър на Starbucks. Ще продължа да работя за удовлетвореността на любителите на кафето в България и за развитието на компанията у нас. Ще спазя обещанието, което даваме на всички наши почитатели - да им предоставяме висококачествено кафе и неповторимо преживяване в нашите обекти и, разбира се, да насърчаваме общуването между тях в компанията на ароматните ни продукти”, споделя Иван Георгиев.

    Starbucks продължава своето развитие и разрастване в България. До края на 2017 г. брандът планира да открие още обекти в България, за да достигне по-голяма част от своите фенове в България.

    Нагоре
    Отпечатай
     

    преди 6 часа
    Електромобилът на Porsche ще се появи на пазара през 2019
    Mission E ще се предлага на цена, сходна с тази на Panamera
    преди 7 часа
    ЕБВР ще подпомага българските банки да се справят с "лошите" заеми
    Към днешна дата финансовата институция е инвестирала над 3,6 милиарда евро в страната
    преди 10 часа
    Стартира регистрацията за инициативата „Мениджър за един ден”
    JA България приканва повече компании да отворят вратите си за младите хора
    преди 11 часа
    Мобилтел ще се ребрандира
    Промяната е част от стратегията на Telekom Austria за изграждане на единен бранд