сряда, 24 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5958 прочитания

    Разликите между сделките и бизнес отношенията

    Не сделките, а отношенията са в основата на дългосрочната стратегия за задържане на клиентите
    02 април 2013, 14:47 a+ a- a

    Да сключиш сделка е едно, а да изградиш отношения с клиента – друго. Първото означава краткосрочен успех, второто - дългосрочен. Всички мениджъри искат от подчинени си не само да печелят сделки, а да изграждат близки взаимоотношения с клиентите. Но самите те не могат да им обяснят разликите между двете, нито как да постигнат това. 

    В блога си експертът по лидерство Марк Санборн посочва 8 ключови разлики между бизнес сделките и отношенията. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    България е 1-ва в Европа по брой заети жени в технологичния сектор
    36% са момичетата в училищата с професионални направления „Компютърни науки“, „Приложна информатика“ или в профил „Софтуерни и хардуерни науки“
    преди 6 часа
    IWG добави 867 нови локации в световен мащаб през 2023 г.
    Тенденцията бизнесът да се насочва към хибридни работни решения набира скорост, като IWG договаря почти двойно повече локации в сравнение с 2022 г.
    преди 7 часа
    ЕП прие директивата относно работата през платформа
    За първи път се въвежда регулация за използването на алгоритми на работното място
    преди 7 часа
    ЕС с нови правила за големите фирми
    Дружествата ще трябва да следят дали стоките им не идват от места с използване на детски труд и замърсяващи природата
    преди 9 часа
    преди 12 часа