петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6635 прочитания

    Вижте съветите на Дрейтън Бърд за успешна реклама

    30 юни 2011, 04:19 a+ a- a


    Вижте кои са трите тайни оръжия на копирайтинга

    Трите тайни, които крие успешната реклама, са – честност, чар и изненада. Сподели ги един от най-великите копирайтъри и маркетинг експерти в света Дрейтън Бърд, който проведе в България семинар на тема „Copywriting Masterclass”,  организиран „Интер Контакт България”. Бърд вярва,  че без откровено послание не може да се достигне до сърцето на никого, чарът дава магията, а изненадата прави рекламата запомняща се. Той подчерта, че доброто писане започва с много четене, и препоръча на хората, които се занимават с реклама да четат много и от всичко. По време на семинара той сподели много реални примери от своята богата кариера, които по думите му са „приложими за всички бизнеси, а вашата задача е да развихрите въображението си”. 


    Вижте съветите на Дрейтън Бърд кое е важно при позиционирането на посланието?



    Дрейтън Бърд се е убедил, че за да даде резултат една реклама, е изключително важно тя да достигне до правилните хора. „И най-скучното послание до точните хора е по-добро от най-великото, което е изпратено до неправилните хора”, твърди той.

    Преди обаче да се започне да се мисли за посланието, е необходимо сериозно и задълбочено проучване.

    По думите му почти половината от времето трябва да се инвестира именно в този етап от подготовката на рекламата, а целта е да се търси отговорът на въпроса: „Защо клиентът да избере точно теб?”.

    Как да използваме времето си?
     

     

    Когато ви хрумва идея не пропускайте да я запишете. „Никога не се знае!”, казва Бърд.  В процеса на изработване на рекламата ключът е да го правите със страст. „Добрата реклама трябва да предизвиква емоция”, категоричен е един от най-великите копирайтъри в света.

    Опитът му с водещите световни компании, измежду които „Американ експрес”, „Майкрософт”, „Нестле”, „Проктър&Гембъл”, „Филипс”, „Унилевър” и „Виза” показва, че именно емоцията продава. Защото хората правят това, което искат, а не това, което трябва.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 11 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 15 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 16 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 17 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам